Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 начина да получите обратна връзка, с която да победите конкурентите си

от
629 0 02 Март. 2018
Успешни стратегии

3 начина да получите обратна връзка, с която да победите конкурентите си
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Защо обратната връзка от клиентите може да Ви помогне да победите конкуренцията? Защото Ви позволява да "влезете" в главите на потребителите си и да им предложите продуктите си така, че те да не могат да им устоят.

В крайна сметка не Вие, а потребителите трябва да харесват това, което предлагате. Затова е и редно да се възползвате от впечатленията и мненията им - били те добри или лоши.
 
Как обаче да си ги осигурите? Ето няколко начина:
 
1. Привлечете хората да посетят сайта Ви и следете какво вършат.
 
Съществуват множество инструменти, с които да следите какво вършат клиентите на сайта Ви. Къде кликат, върху какво концентрират вниманието си, колко време се задържат на една или друга страница. Освен това винаги можете да ги поканите да попълнят въпросник. Друг вариант е да подберете целева група, която да разгледа и оцени сайта Ви, в замяна на някаква награда: било то тестов продукт, карта за отстъпки или дори за шанса да участва в така популярните give away акции.
 
2. Използвайте въпросници и след покупка.
 
Когато имате клиенти, вече закупили продукта Ви, осигурете си техните впечатления, като ги помолите да попълнят някакъв въпросник. Окуражете ги да Ви споделят и мнения извън посочените въпроси. Можете и на тях да предложите някакъв подарък - като ваучер за отстъпка от следваща покупка, например.
 

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук


3. Свържете се с клиенти, чието преживяване при покупката от Вас е било неприятно.
 
От една страна ще им покажете, че Ви е грижа за тях. От друга ще видите слабостите и на продуктите, и на процеса по предлагането и обслужването на клиентите. Разбира се, трябва да се подготвите за евентуално емоционални разговори, но те ще са достатъчно полезни, че да си струва.
 
източник: allbusiness.com

Tags: обратна връзкапотребителиобслужване

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 начина да създадете съдържание, на което потребителите доверяват

от Biznesidei.bg
13 Април 2017
Първото и най-важно нещо, когато популяризирате бизнеса си посредством...

Страхотен сайт за Вашия малкия бизнес: 7 стъпки

от Biznesidei.bg
04 Юни 2019
Без значение дали се занимавате с фотография на свободна практика, продавате...

5 стъпки до маркетинговия план

от Biznesidei.bg
26 Февруари 2019
Много предприемачи са наясно, че трябва да имат бизнес план, дори и той да не е...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Най-важното нещо, което да имате преди да стартирате бизнес


[url=https://femu.online/porno-for-ipad/]porno for ipad[/url] [url=https://femu.online/asian-sex-web-cam/]asian sex web cam[/url] [url=https://femu.online/xxx-long-dicks/]xxx long dicks[/url]...

Най-важното нещо, което да имате преди да стартирате бизнес


radiocarbon dating scientific definition speed dating 18-25

Най-важното нещо, което да имате преди да стартирате бизнес


[url=https://fiho.space/michael-fjordbak-dating/]michael fjordbak dating[/url] [url=https://fiho.space/hookup-okinawa/]hookup okinawa[/url] [url=https://fiho.space/bmx-dating-app/]bmx dating...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.