Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 качества, които могат да подобрят продажбените резултати

от
7323 0 13 Юни. 2016
Успешни стратегии

3 качества, които могат да подобрят продажбените резултати
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Желанието за подобряване на резултатите битува у много хора. То е единственият начин, по който и ние, и нашият бизнес се развиваме. Трите качества, посочени по-долу, може да звучат прости, но водят до съвсем не прости резултати именно що се отнася до развитието на една компания

Накратко става дума за:
1. Гъвкавост.
2. Проницателност.
3. Търпение.
 
Гъвкавост.
 
Демонстрирайки умението си лесно да се нагаждате към промените, давате на клиентите основателна причина да купят от Вас. Дори в разговорите с тях става очевидно дали инвестирането на време и средства в сделките с Вашата компания си струва и дали действително ще донесете нужната добавена стойност на потребителите си.
 
Проницателност.
 
Предприемачите, които се усмихват, докато говорят, и които се стараят да научат максимално много за потенциалния си клиент, отразяват модела на професионалиста, с който лесно се работи. Това е особено вярно за онези, които си признават, когато не разбират определен термин, и молят за разяснения. Почтеността винаги казва много.
 

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук


Справянето с проблемите
 
В повечето случаи бизнесът не върви право напред. Налага се използването на заобиколни пътища. Всеки от нас сам трябва да открие къде са препятствията и да избере какви мерки да предприеме по решаването или заобикалянето им. Тези проблеми се решават по-лесно, ако окуражавате човека отсреща да се усмихва, докато търсите правилното решение.
 
Например:
 
Ваш клиент често отлага срещите Ви с различни оправдания. Най-добрата реакция е да се съгласите учтиво и бързо да насрочите друга среща.
 
При това положение е естествено да очаквате и другите да правят същото. За жалост не всеки оперира с гъвкавост. Важно е да не позволявате на Ви карат да се чувствате виновни. Единственото, което можете да си помислите, е, че просто не това е лицето, с което искате да работите. Бъдете благодарни и за това, че подобни хора Ви освобождават от себе си.
 
Гъвкавостта е основата на лесните преговори и печелене на сделки. Когато сте готови да прегърнете гъвкавостта, уменията Ви да изслушвате се изострят и вече не се притеснявате от процеса на преговорите. Наградата Ви за това е опростяването на продажбения процес.
 
Търпение.
 
В скала от 1 до 10 как бихте оценили търпението си, ако 1 е най-ниското ниво, а 10 - най-високото?
 
За да успеете в продажбите, е важно да жонглирате с много аспекти на едно нещо, което искате да постигнете. Дори само да се стараете да се отличите от другите продавачи на пазара, се нуждаете от самонаблюдение и образование. А това е свързано и с доста опити и грешки, които са забавната страна на развитието Ви.
 
Продажбени съвети:
 
1) Преразгледайте всичките навици, които имате при отговора на специални изисквания и критика.
 
2) Коригирайте всичките си реакции още днес, ако се налага.
 
3) Съветвайте служителите си как да подобрят подхода си.
 
4) Тренирайте продавачите си как да използват по-спокойни методи на разговори и преговори.
 
5) Определете къде са затрудненията, които могат да доведат до проблеми, за да избегнете проблемите.
 
6) Преди сами да предложите решение, попитайте отсрещната страна какво предложение има тя по този повод.
 
7) Открийте компромисно решение, базирайки се на предложеното от отсрещната страна.
 
8) Търпението в бизнеса окуражава продажбите.
 
9) Гъвкавостта и търпението ще позволят на фирмата и марката Ви да се отличат.
 
10) Продажбите и преговорите скоро ще се превърнат в съвсем естествен поток от дейности.
 
източник: entrepreneur.com 


Tags: продажбипреговоримаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците

от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване. За да се подготвите и да...

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви

от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...

5 грешки в сферата на продажбите, които да избягвате

от Biznesidei.bg
21 Октомври 2016
Не всеки е факир в продажбите. Всъщност, повечето от нас не са. Добрата новина е, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.