Как се изготвя стратегия за социални медии
    	
		
    	
        
        6098
        0
        24 Януари. 2014
                    
            Социални мрежи        
		
		
        
		 
        
       
        
        
        
    
       
    
	
        
       37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
        46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
        от 1 глас
Оценка на потребителя
        За какво трябва да се внимава при изготвянето на стратегия за социалните медии? По-долу сме ви изредили пет важни момента.
	1. Определете каква е целта на марката. Трябва добре да определите каква е целта марката да се намира в социалните медии. Так може да определите каква точно стратегия да предприемете.
	2. Най-голямата грешка - брой на последователите. Всички се опитват да надминат бройката на последователи на своите конкуренти. И това води до увеличаване на последователите по не толкова добри начини. 
	Да имате много последователи е хубаво, но само ако наистина Ви последват. 
	Имаме в предвид, че тези хора, които са Ви последователи трябва наистина да имат интерес към Вашата марка. 
	3. Най-голямото предимство - можете да измервате реакцията на клиентите всеки момент. Или с други думи - има интерактивност. Преди десетина години да правите анкети и да измервате реакцията на потребителите можеше да Ви коства хиляди, докато сега можете да го направите напълно безплатно и много бързо. 
	4. Време. За да развиете своят профил в социалните медии Ви трябва време. Не бързайте. Развиването на социалния профил също трябва да е стратегическа стъпка и трябва да се отдели време и внимание за него. Няма никакъв смисъл от това да имате много последователи, ако те не се интересуват от продуктите Ви и не са активни в профила Ви. 
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
 
						
	5. Не оставяйте имиджа на марката на агенции за социални медии. Това не е много правилна стъпка. Стратегията за социалните медии трябва да е в синхрон с маркетинговите стратегии на фирмата и трябва да се ръководи от маркетинговия отдел. 
	Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
	   
	
	Oценка: 
	
	
    
Оценка 
				5
				of 5
			 - 1  глас.
Статии
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
					25 Януари 2022
					
					
				
			 Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. 
	В...
				5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
					22 Октомври 2021
					
					
				
			 Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...
				Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
					23 Октомври 2020
					
					
				
			 В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. 
	Дори и...
				5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи
от Biznesidei.bg
					06 Март 2020
					
					
				
			 Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...
				Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


 



Сподели своя коментар0 Коментари