Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как се изготвя стратегия за социални медии

от
6021 0 24 Януари. 2014
Социални мрежи

Как се изготвя стратегия за социални медии
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За какво трябва да се внимава при изготвянето на стратегия за социалните медии? По-долу сме ви изредили пет важни момента.

1. Определете каква е целта на марката. Трябва добре да определите каква е целта марката да се намира в социалните медии. Так може да определите каква точно стратегия да предприемете.
 
2. Най-голямата грешка - брой на последователите. Всички се опитват да надминат бройката на последователи на своите конкуренти. И това води до увеличаване на последователите по не толкова добри начини. 
 
Да имате много последователи е хубаво, но само ако наистина Ви последват. 
 
Имаме в предвид, че тези хора, които са Ви последователи трябва наистина да имат интерес към Вашата марка. 
 
3. Най-голямото предимство - можете да измервате реакцията на клиентите всеки момент. Или с други думи - има интерактивност. Преди десетина години да правите анкети и да измервате реакцията на потребителите можеше да Ви коства хиляди, докато сега можете да го направите напълно безплатно и много бързо. 
 
4. Време. За да развиете своят профил в социалните медии Ви трябва време. Не бързайте. Развиването на социалния профил също трябва да е стратегическа стъпка и трябва да се отдели време и внимание за него. Няма никакъв смисъл от това да имате много последователи, ако те не се интересуват от продуктите Ви и не са активни в профила Ви. 

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук


 
5. Не оставяйте имиджа на марката на агенции за социални медии. Това не е много правилна стъпка. Стратегията за социалните медии трябва да е в синхрон с маркетинговите стратегии на фирмата и трябва да се ръководи от маркетинговия отдел. 

Tags: маркетингсоциални медиисоциални мрежибизнес идеи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.