Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

7 стъпки в социалните мрежи за увеличение на продажбите

от
7139 0 15 Декември. 2015
Социални мрежи

7 стъпки в социалните мрежи за увеличение на продажбите
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Когато социалните мрежи излязоха на сцената, много хора ги считаха за загуба на време. Или за място, на което не може да се предлагат продукти. С тяхното непрекъснато популяризиране, те стават все по-важен фактор в популяризиране на марки и потребяване на продукти.

За да генерирате повече продажби, запознайте се със следните стъпки. Те ще Ви съдействат за изграждане на присъствие и за популяризиране на бизнеса Ви в социалните мрежи.
 
1. Започнете.
 
Най-важното нещо по отношение на социалните мрежи е да започнете да работите и в тях. Направете го в момента, в който започнете да създавате бизнеса си. Също както се нуждаете от сайт, така се нуждаете от страница във Фейсбук, например. Започнете да публикувате някакво съдържание. Не е нужно дори да слагате реклами. Стартирайте с полезна безплатна информация и почнете да събирате харесвания.
 
2. Публикувайте често. 
 
Няма такова нещо като публикуване на твърде много съдържание. Има "експерти", който са против честите публикации. Те считат, че ако публикувате прекалено често, ще изгоните почитателите си. В началото обаче просто нямате такива. Единственият начин да привлечете внимание е чрез честото споделяне на информация. Тези, които напускат страницата Ви, защото публикувате твърде често, просто не са целевите Ви клиенти. Нямате нужда от тях.
 
3. Станете експерт в своята сфера.
 

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук


Публикувайте съдържание, което Ви показва като експерт във Вашата област на работа. Предоставяйте информация за начина на ползване на продуктите и услугите Ви. Също как да не бъдат ползвани, какво да се избягва. Ако се занимавате с химическо чистене, публикувайте за отстраняването на петна от специфични тъкани, например.
 
4. Направете планетата Земя своя целева група.
 
За разлика от традиционния маркетинг, социалните мрежи позволяват да популяризирате бизнеса си в целия свят. В днешно време хората пазаруват по Интернет и го правят все по-често. Продуктите могат да се доставят до всички точки от земното кълбо. Включете се в глобалната търговия чрез социалните мрежи. Достатъчно е да публикувате информация и на чужди езици или поне английски.
 
5. Създавайте разнообразно съдържание.
 
Използвайте всички типове съдържание: видео, снимки, цитати, статии, анализи и т.н. Споделянето на съдържание е най-лесният начин да си набавите почитатели за страниците си в социалните мрежи. Споделяйки съдържанието на конкуренти или експерти и посочвайки ги като източници, можете да пренасочите към себе си част от техните почитатели.
 
6. Правилото 80/20.

80% от съдържанието Ви трябва да бъде базирано на информация, не на реклами. В началото можете да публикувате дори 95% информационно съдържание. Никой няма да хареса страницата Ви в социалните мрежи само заради рекламите, които публикувате. Хората трябва да се интересуват от съдържанието, което споделяте. Колкото повече стават почитателите Ви, толкова повече реклами ще можете да публикувате.
 
7. Не делегирайте.
 
Колкото и да сте заети, трябва Вие собственоръчно да се занимавате с присъствието си в социалните мрежи. Няма човек, който да познава Вашите бизнес и продукти по-добре от Вас. Това значи, че само Вие сте наясно с посланието, което трябва да предадете. Вие имате най-точна и ясна представа за него. Затова не го възлагайте на други хора, а се заемете собственоръчно.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: реклама в социалните мрежипродажбимаркетинг и рекламасоциални мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

4 начина да използвате социалните мрежи за продажби

от Biznesidei.bg
12 Ноември 2015
Само преди няколко години един малък бизнес би влагал достатъчно маркетингови...

Фейсбук все още е най-големият генератор на онлайн продажби

от Biznesidei.bg
22 Септември 2015
Независимо от повишаването на популярността на социални мрежи като Snapchat, Twitter,...

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.