Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Фейсбук все още е най-големият генератор на онлайн продажби

от
5675 0 22 Септември. 2015
Социални мрежи

Фейсбук все още е най-големият генератор на онлайн продажби
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Независимо от повишаването на популярността на социални мрежи като Snapchat, Twitter, дори в последно време Tumblr, Facebook все още е царя на продажбите по Интернет.

Близо 2/3 от електронната търговия се извършва именно във Фейсбук. Проучвания показват, че дори ако се сборуват продажбите на останалите социални мрежи, те все още ще бъдат по-ниски от генерираните от Фейсбук. Само 19% от общите продажби са благодарение на Twitter, а по-малко от 10% се дължат на Instagram и Pinterest.
 
Също така не по-малко важен е фактът, че фирмите използват множество социални мрежи за своите Интернет продажби. 90% от тях ползват Facebook, 40% работят активно в Twitter, а повече от 40% имат Instagram и Pinterest.
 
Докато продажбите по Интернет чрез социалните мрежи са важни за онлайн бизнеса, те не са основната причина, поради която фирмите използват социални мрежи. 1/3 от проучваните организации посочват, че известността н марките им се е покачила след като са използвали социалните мрежи за по-добър контакт с клиентите си. 24% заявяват, че основната им цел е да кореспондират с новото поколение клиенти.
 
В допълнение 20% от фирмите в електронната търговия казват, че позлват социалните мрежи основно за рекламиране на продукти и промоции. Това е важна част от маркетинговите стратегии на тези фирми. Повече от 40% от проучените фирми посочват, че социалните мрежи са основният им инструмент за привличане на клиенти.

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021
Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021

Повече детайли тук


 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: социални мрежионлайн продажбионлайн маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

4 начина за изграждане на по-силна връзка с клиентите чрез социалните мрежи

от Biznesidei.bg
10 Септември 2021
Вашите потребители са в Интернет. Ще намерите някои във Facebook, други - в Instagram, трети...

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.