Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 грешки в социалните мрежи, допускани от бизнеса

от
3661 0 12 Март. 2016
Социални мрежи

6 грешки в социалните мрежи, допускани от бизнеса
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Не може просто да си създадете няколко профила и да очаквате, че сте свършили всичко необходимо, за да регистрирате добра база от почитатели и да берете плодовете на маркетинга в социалните мрежи. И не само това. Има редица грешки, които могат да се отразят негативно на бизнеса Ви, а именно:

1. Възприемане на метода на пробата и грешката.
 
Това най-лесно се вижда при липсата на цели, поставени за постигане пред рекламните кампании в социалните мрежи. Изглежда, сякаш всеки резултат е приемлив. Какво обаче се опитвате да постигнете с кампанията си? Предприятията с нестопанска цел може просто да искат да достигнат до повече хора. Но фирмите, ориентирани към печалбата, трябва да следят броя на споделяния, харесвания и реализирани продaжби. Поставяйте си месечни цели, за да постигнете най-добри резултати.
 
2. Идеята, че всеки може да подготви рекламна кампания в социалните мрежи.
 
Дори и да пише много бързо или да прекарва половината си ден във Фейсбук, това не означава, че даден служител ще се справи и с рекламирането. Нуждаете се от хора, които имат опит, знаят как се прави оптимизация за търсачки, как се изготвят, управляват, анализират реклами в социалните мрежи, както и разбират промените в алгоритъма на Google. В противен случай по-скоро ще си навредите.
 
3. Липсата на определен бюджет.
 
Ако не сте определили предварително колко можете да похарчите, ще похарчите повече, отколкото сте очаквали, а кампанията може да се окаже дори неуспешна. Всяка рекламна дейност в социалните мрежи трябва да е обвързана с опредeлен бюджет, към който да се придържате. Неговото разходване също трябва да се следи, да се анализира, за да може той да се актуализира според нуждите и резултатите. От хора, които имат квалификация за това, разбира се.
 

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук


4. Неумение да се управляват дейностите в социалните мрежи.
 
Не можете да публикувате, просто когато Ви хрумне или сте в настроение. Всяка рекламна кампания трябва се планира и управлява. Най-добре е да подготвите всички стъпки от нея последователно, да направите подходящ график за ежедневните дейности, дори да насрочите автоматичното публикуване на част от постовете си. По този начин ще можете да следите резултатите много по-лесно и организирано.
 
5. Непроследяването на данните.
 
Колко посещения сте спечелили с кампaнията си? Коя от тях е най-резултатна? Колко харесвания, колко споделяния има всяка публикация? Трябва да имате информация за всички тези променливи, които маркират успеха или неуспеха на кампанията Ви. По този начин ще сте наясно дали вървите в посока към постигане на поставените цели, какво работи най-добре, какво още трябва да се направи и т.н.
 
6. Липсата на гъвкавост.
 
Накрая, не се отказвайте от необходимите промени, ако се окаже, че даден подход не работи. Бъдете гъвкави и адаптивни, защото социалните мрежи също се изменят - ако искате да останете в крак с новостите, трябва да ги последвате. Затова и трябва да следите и тенденциите, и действията на конкуренцията, и промените в предпочитанията на потребителите.
 
източник: marketing.about.com


Tags: социални мрежимаркетинг в социалните мрежигрешки

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

5 грешки на рекламирането в Instagram

от Biznesidei.bg
16 Юли 2019
Една снимка казва 1000 думи. А Instagram - една от най-популярните социални мрежи за...

6 стъпки за ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
08 Януари 2019
Социалните мрежи са важни за Вашия бизнес и не можете да ги игнорирате....

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.