5 грешки на рекламирането в Instagram
3314
0
16 Юли. 2019
Социални мрежи
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Една снимка казва 1000 думи. А Instagram - една от най-популярните социални мрежи за споделяне на изображения, със своите милиони потребители, крие страхотни възможности за реклама.
Ако още не сте се възползвали от тях, но имате намерение, ето няколко грешки, които да избягвате:
1. Липса на план.
Рекламирането и въобще споделянето на съдържание, дори и да не изисква значителен или някакъв бюджет, не може да се прави без план. Важно е да сте наясно кога и какво ще публикувате. Така ще сте сигурни, че публикациите Ви са в унисон с компанията Ви, с продуктите и услугите ѝ, с посланието, което искате да предадете. Освен това планът (ако и да не се изпълни на 100%) Ви помага да предвидите важни моменти, които не бива да се претупват.
2. Лошо съдържание.
Не е важно да публикувате много, важно е да си струва публикациите Ви да бъдат видени. Затова не си позволявайте да споделяте некачествено съдържание, само и само да публикувате. Така няма да привлечете внимание, а ако привлечете - няма да е позитивно за Вас.
3. Неконсистентност.
Какво означава това? Да не публикувате редовно и качеството на публикациите Ви да бъде променливо. Защо не е добре да постъпвате така? Защото консистентността кара клиентите да Ви се доверяват, понеже им помага да предвидят действията Ви. А ако не спечелите това доверие, няма да спечелите и поръчки.
4. Наползване на хаштагове.
Хаштаговете позволяват на потребителите да откриват публикациите Ви. Ето защо е важно да ги ползвате и то правилно. Google има инструмент за проверка на търсенията на ключови думи - с негова помощ можете да изберете най-подходящите хаштагове за публикациите си.
5. Купуване на харесвания и последователи.
Не Ви трябват купени последователи - трябват Ви реални такива. Защото тези, за които ще си платите, няма да поръчат стоките и услугите Ви. Ще го направят последователите, които сте си спечелили сами, защото сте успели да ги заинтересувате.
източник: allbusiness.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
Най-подходящото време за публикации в социалните мрежи
от Biznesidei.bg
07 Октомври 2016
Социалните мрежи имат важна роля в маркетинга, продажбите, популяризирането на...
4 съвета, които ще Ви спестят пари при рекламиране във Facebook
от Biznesidei.bg
25 Април 2016
Няма как да се отрече, че все повече хора разчитат на рекламиране в социалните...
5 стъпки за рекламиране на малкия бизнес във Facebook
от Пламен Иванов
04 Юни 2014
Собствениците на малък бизнес не могат да си позволят да игнорират Facebook. Почти...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари