Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

10 лесни начина да генерирате трафик към фирмения си сайт

от
3769 0 05 Октомври. 2016
Социални мрежи

10 лесни начина да генерирате трафик към фирмения си сайт
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Повече посетители за сайта Ви е винаги добра новина. По-голямата част от онлайн маркетинговите стратегии се целят именно в това. С времето и увеличаването на усилията става все по-трудно да измислите нови начини да генерирате повече трафик. Ето защо можете да опитате с някой от следните методи:

1. Платени реклами към търсачките.
 
Тук плащате на клик за трафик към сайта Ви, който пък се базира на определени търсения по ключови думи.
 
2. Реклами в социалните мрежи.
 
Те позволяват да таргетирате аудиторията по множество конкретни показатели. 
 
3. Публикуване на линк към сайта си в профилите си в социалните мрежи.
 
Уверете се, че линк към сайта Ви е наличен към информацията на всеки от профилите Ви в социалните мрежи.
 

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


4. Промотирайте съдържанието си в социалните мрежи.
 
Публикувайте части от съдържанието на сайта си в страниците си в социалните мрежи. Добавете бутони за споделяне в социалните мрежи към съдържанието си, ако още нямате такива.

 
5. Използвайте приканващи изрази към публикациите си в социалните мрежи.
 
Дайте ясна инструкция на потребителите, че искате да отворят предоставения линк. Не очаквайте потребителите да са наясно, дори на Вас да Ви изглежда естествено.
 
6. Публикувайте в тематични групи в социалните мрежи.
 
Потърсете групи в социалните мрежи, където да е подходящо да публикувате от съдържанието на сайта си. Бъдете внимателни и не прекалявайте с честотата на публикуване - в противен случай може да Ви отстранят от групата.
 
7. Оптимизирайте заглавията си.
 
Скорошно проучване показва, че 59% от всички линкове, споделени в социалните мрежи, не генерират кликове, което подсказва, че по-голямата част от споделянето на статии не е свързано с четене на самата статия. Един от изводите, които могат да се изведат, е че заглавията имат решаваща роля за споделянето на публикациите. Затова и трябва да им обърнете по-голямо внимание. Направете ги по-кратки, интересни и привлекателни.
 
8. Оптимизирайте сайта си за търсачки. 
 
Ако не сте запознати с SEO (search engine optimization), време е да се запознаете. Приложете ефективни стратегии с подходящи кодиране, структуриране и мета описания.
 
9. Подобрете представянето на сайта си.
 
Уверете се, че той зарежда бързо и изглежда добре на всички устройства, на които може да бъде отворен.

 
10. Подобрете ключовите думи.
 
Използвайте такива ключови думи, които са конкретни, отнасят се тясно до темата и се търсят. Можете да използвате инструмента за ключови думи на Google, за да се ориентирате.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: фирмен сайтреклама на сайтсоциални мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.