Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Тест: Служителите Ви противопоставят ли се на промените?

от
4115 0 18 Юли. 2017
Мениджмънт

Тест: Служителите Ви противопоставят ли се на промените?
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Промените в организацията са неизбежни. Бизнесът е турболентна среда, потребителите са непостоянни, поради което и методите за печеленето им непрекъснато се изменят.

Ето защо е особено важно служителите Ви да са гъвкави и да отговарят на необходимостта от промени. За да проверите дали те се или не се противопоставят на новостите във фирмата, направете теста по-долу.

Отговорете с "Да" или "Не" на следните въпроси (отговорите се отнасят до поведението на служителите по време на и след въвеждането на промяната): 

Срещате ли противопоставяне от страна на служителите, когато вземате мерки за промяна?

Закъсняват ли често някои от служителите при изпълнението на новите си задачи?

Расте ли броя на отсъствията от работа и/или липсва ли ефективност в работата на отдела Ви?

Нараства ли делегирането на задачи? Искате ли по-често съвети от служителите си?

Отговарят ли служителите на решенията Ви с повтарящи се искания за информация?

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук



В работните срещи често ли се стига до агресивна размяна на реплики между инициаторите на промените и противопоставящите им се?

Стига ли се до емоционални прояви от типа: „Който не желае да приеме промените, по-добре да си търси друга работа“?

Нараснала ли е заболеваемостта от датата на въвеждане на промяната?

Расте ли броят на отпуските?

Съмнявате ли се, че някои от служителите са подали оставките си, поради вътрешните промени?

Намалява ли спонтанния обмен на информация?

Нараства ли формалното общуване?

Чувства ли се сред служителите нарастващо съмнение, че промените са за добро?

Резултати от теста:

Всеки потвърждаващ отговор означава, че нагласата на служителите Ви да приемат проблемите не е на нужното равнище. 

Колкото повече положителни отговори получавате, толкова повече се откроява нуждата да обясните повторно причините, които са наложили промяната.

Важно е, когато провеждате теста, да се абстрахирате от външни за промяната фактори. Като например по отношение на въпроса за отпуските, трябва да имате предвид, че при промяна въведена през лятото, увеличените отпуски могат да са причинени основно от сезона, а не от промяната.

   Повече за мотивацията на служителите можете да научите тук >>>


Tags: служителипромениуправление на персонала

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.