Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Лошото развитие на служителите - грешка, която можете да си позволите

от
7250 0 12 Април. 2017
Мениджмънт

Лошото развитие на служителите - грешка, която можете да си позволите
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Да неглижирате или да предприемете погрешни стъпки в развитието на своите човешки ресурси може силно да навреди на компанията Ви. По този начин тя не само ще губи талант, но и ще се лишава от използването на пълния потенциал на хората, които вече е успяла да привлече на работа.

Когато се справите с развитието на служителите си, можете да си осигурите един от най-силните двигатели на успеха на фирмата си. Ето какво да обмислите, когато изграждате програма за развитие на служителите си (защото определено на можете да си позволите загубите от липсата на такава):
 
1. Структурирайте програмата.
 
Вместо да импровизирате ''на място'', подгответе се предварително. Структурата ще Ви помогне не само да сте наясно какво следва във всеки един момент, но и по какъв начин да подхождате към всеки отделен служител на всяко конкретно равнище от фирмената йерархия. В случай че се затруднявате, можете да въведете вече готови програми, с чиято помощ на базата на уменията и позицията на служителите да се определят методи на развитие посредством тренинги, обучения и т.н.
 
2. Създайте индивидуални карти.
 
Нуждите на всеки от служителите Ви са различни, защото всеки служител носи във фирмата различен комплект умения и опит. Освен това всеки от кадрите Ви има различни кариерни цели, с които да се съобразите. Ето защо трябва съвместно да изградите индивидуалните карти, според които ще се развива всеки член на персонала. Когато изберете подобна съвместна работа и се съобразите с желанието на служителя, ще го мотивирате много по-добре да постигне определените цели, отколкото ако просто му наложите определен път на развитие.
 
3. Създайте атмосфера на учене във фирмата.
 

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


Има разлика между обучаването и позволяването на служителите да се учат. Първото означава да пъхнете хората в стая и да ги накарате да усвояват информация. Второто се случва, когато се позволи на служителите сами да търсят отговорите. Вместо да давате на служителите си решенията от първа ръка, позволете им да ги потърсят сами. Разбира се, осигурете им съдействие, ако се нуждаят от такова, но ги оставете да проявят собствената си креативност. Възможно е да намерят нови методи за справяне с една и съща задача, които да са по-ефективни от Вашите. За да създадете подобна атмосфера, позволете на служителите си да изразяват свободно мнения и идеи без да бъдат порицавани, дори когато идеите не могат да се приложат. Ученето ще се улесни особено много, ако става в условия на дискусия, където всеки е свободен да изрази становище, без страх от негативни реакции.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: управление на персоналакариерно развитиеслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.