Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да процедирате с тези 3-ма проблемни служители?

от
4577 0 15 Май. 2017
Мениджмънт

Как да процедирате с тези 3-ма проблемни служители?
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Немотивираните служителите могат да възпрепятстват мотивацията на целия екип, тъй като могат да влияят върху работната атмосфера.

На вас като мениджър, се пада задължението да ограничите  отрицателното им влияние. При всеки проблемен служител трябва да се приеме определено поведение, с което да се справите със ситуацията.
 
Мързеливият
 
Мързеливите служители имат ниска вътрешна мотивация. Те работят без удоволствие, без инициатива, не спазват сроковете и често декларират, че са болни, особено в дните с много задачи. С поведението си дефаворизират колегите си. Анализирайте причините за липсата на воля: възможно е да не се натоварват способностите, с които разполага служителя или да са пред оставка. Във всички тези случаи е полезно да разговаряте със съответния служител и да определите мерките за коригиране на ситуацията. Подкрепете промяната на поведението му.
 
Интригантът
 
Интригантът причинява недоволство сред членовете на екипа: разпространява алармиращи слухове, „забравя“ да предаде информацията, от която се нуждаят колегите му, или дори засяга хората около себе си. Причините за това поведение са многобройни,  но най- често този вид служители искат да се сдобият с власт и влияние върху останалите.

Информирайте се за интригите, които разпространява, предупредете го, че може да бъде обвинен за обида или клевета. Кажете му, че с това поведение не само че отбелязва спад в резултатите си, но и рискува да се появят психически проблеми или рискува да понесе наказателна отговорност за делата си. Вземете заедно мерки за коригиране на поведението му и продължете да го наблюдавате.

 

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук


Служители, които ощетяват фирмата
 
Става въпрос за хората, които разкриват служебни тайни, които нарушават под всякаква форма клаузата за конфиденциалност на трудовия договор или които действат против фирмените интереси. При тези служители не изразходвайте енергията си, опитвайки се да ги интегрирате в екипа. Напротив, обърнете се бързо към фирмения юрист, за да разреши случая от законна гледна точка. Информирайте се за действията им, за датата на извършването им и за възможните свидетели. Апелирайте към закона и прилагайте предвидените наказания.

   Повече за мотивацията на служителите можете да научите тук >>>

Tags: служителиуправление на персоналавътрешна мотивация

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.