Как да имате по-продуктивни оперативки - 5 съвета
    	
		
    	
        
        6390
        0
        05 Април. 2019
                    
            Мениджмънт        
		
		
        
		  
        
       
        
        
        
    
       
    
	 
        
       37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
        46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
        от 1 глас
Оценка на потребителя
        Срещите между колеги за обсъждане на служебни задачи са много полезни, стига да са кратки и ефективни.
	В противен случай те само губят ценно време и пречат на ефективната работа.
	Как да си осигурите продуктивни оперативки обаче? Ето как:
		1) Ограничете се до срещите, организирани с цел постигане на ясен резултат.
	Какво означава това? Не се събирате, за да обсъждате нещо, а за да стигнете до някакви изводи, решения, планове. Оперативка може да се организира за разпределяне на задачи по нов проект, за избор на нови продукти и услуги, за увеличаване или намаляване на персонала и т.н. Всяка една среща трябва да има ясно предназначение и в края ѝ да е налице резултат.
		2) Съставете списък с въпроси, на които оперативката трябва да отговори.
	Кой ще се заеме с какъв проект за какво време. Това е пример за подходящи въпроси за оперативка. След като им отговорите, всеки ще е наясно какво трябва да върши. Всички предварителни уговорки и запознавания с обстоятелства трябва да станат преди оперативката. На самата оперативка всички трябва да се изказват подготвени и да си тръгнат, знаейки какво се очаква от тях от тук нататък.
		3) Не възлагайте ръководни роли.
	Нека да има 1 служител, който да следи да се спазва реда на въпросите, които се разглеждат, и един, който да води записки. Ограничете максимално демонстрациите на его. Оперативката е предназначена да решава фирмени проблеми и въпроси, а не да демонстрира превъзходството на едни кадри над други.
		4) Не допускайте да има повторения или участници без принос.
	Оперативката трябва да е ясна, кратка и конкретна. Всеки трябва да знае защо участва в нея. Организирате ли оперативка по дадена тема, изчерпете темата максимaлно. Ако се наложи пак да я разглеждате, трябва да са налице промени или допълнителни въпроси по нея.
		5) В края на оперативката коментирайте със служителите нейната ефективност.
	Просто попитайте участниците как оценяват от 1 до 10 (1 - минимум, 10 - максимум) организацията на проведената среща. Ако има недоволни, поискайте им обратна връзка. Така ще можете да подобрявате всяка следваща оперативка.
	източник: allbusiness.com
	Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
	   
	
	Oценка: 
	
	
    
Оценка 
				5
				of 5
			 - 1  глас.
Статии
Как да ръководите трудни служители
от Biznesidei.bg
					11 Ноември 2021
					
					
				
			 Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...
				3 техники за запазване на служители
от Biznesidei.bg
					15 Декември 2020
					
					
				
			 Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...
				10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си
от Biznesidei.bg
					02 Юни 2020
					
					
				
			 Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...
				Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер
от Biznesidei.bg
					04 Януари 2019
					
					
				
			 Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...
				Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


 
 



Сподели своя коментар0 Коментари