Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 изречения, които служителите Ви не искат да чуват

от
3995 0 03 Април. 2017
Мениджмънт

5 изречения, които служителите Ви не искат да чуват
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Добрите шефове казват неща, които демонстрират подкрепа, честност и признателност. И все пак е лесно понякога да изтървете нещо, което ще направи много лошо впечатление на служителите Ви.

Без значение дали ще демотивира колектива или ще навреди на репутацията Ви, най-добре избягвайте следните реплики:
 
1. "Ти решаваш."
 
Прекрасно е да овластявате служителите си от време на време, но първо се уверете, че са готови за това. В противен случай в последствие недоволството Ви от недобре свършената работа или грешките, ще създаде напрежение и служителите повече няма да искат да поемат отговорността.
 
2. ''Така реши ръководството.''
 
Което всъщност не казва нищо друго, освен, че някой е тропнал по масата. Ако служителите Ви не разбират защо се правят промени и какъв е смисълът на решенията, те инстинктивно ще им се противят. Още повече, че подобна реплика звучи обвинително спрямо ръководството. Посочете какво е довело до решенията, какво е взето предвид и какви резултати се очакват. Така никой няма да е объркан и всички ще са наясно какво и защо се случва.
 
3. ''Винаги сме го правили така.''
 

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук

Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси
Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси

Повече детайли тук


Промяната е неизбежна. Да отхвърлите добри предложения, защото Ви карат да излезете от зоната си на комфорт, е откровено неинтелигентно. При подобен подход нито Вие, нито компанията Ви ще се развиват. А служителите ще осъзнаят, че нямат особено място за подобряването на уменията и кариерата си. 
 
4. "Трябва да поговорим.''
 
Можете да насрочите разговор и без да ужасявате кадрите си. Най-добре им кажете за какво конкретно се отнася предварително и тогава определете време и място. Ако мислите, че докато се тревожат какво ще им кажете, ще се трудят ефективно, грешите. Спомнете си как сте се чувствали Вие пред лицето на неизвестното и не подлагайте хората си на излишен стрес.
 
5. ''Не е достатъчно добро.''
 
Тази реплика унижава и омаловажава всички усилия, които служителите са хвърли в работата си. Затова е по-добре да намерите по-мотивиращ начин да ги накарате да подобрят резултата от своята работа. Похвалете добрите страни, посочете кои са лошите, какво още трябва да се направи и най-вече - направете го с уважение.
 
източник: businessinsider.com

Tags: управление на персоналаслужителикариера

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.