Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 изречения, които служителите Ви не искат да чуват

от
722 0 03 Април. 2017
Мениджмънт

5 изречения, които служителите Ви не искат да чуват
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Добрите шефове казват неща, които демонстрират подкрепа, честност и признателност. И все пак е лесно понякога да изтървете нещо, което ще направи много лошо впечатление на служителите Ви.

Без значение дали ще демотивира колектива или ще навреди на репутацията Ви, най-добре избягвайте следните реплики:
 
1. "Ти решаваш."
 
Прекрасно е да овластявате служителите си от време на време, но първо се уверете, че са готови за това. В противен случай в последствие недоволството Ви от недобре свършената работа или грешките, ще създаде напрежение и служителите повече няма да искат да поемат отговорността.
 
2. ''Така реши ръководството.''
 
Което всъщност не казва нищо друго, освен, че някой е тропнал по масата. Ако служителите Ви не разбират защо се правят промени и какъв е смисълът на решенията, те инстинктивно ще им се противят. Още повече, че подобна реплика звучи обвинително спрямо ръководството. Посочете какво е довело до решенията, какво е взето предвид и какви резултати се очакват. Така никой няма да е объркан и всички ще са наясно какво и защо се случва.
 
3. ''Винаги сме го правили така.''
 

Ръководство за опитни счетоводители
Ръководство за опитни счетоводители

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук


Промяната е неизбежна. Да отхвърлите добри предложения, защото Ви карат да излезете от зоната си на комфорт, е откровено неинтелигентно. При подобен подход нито Вие, нито компанията Ви ще се развиват. А служителите ще осъзнаят, че нямат особено място за подобряването на уменията и кариерата си. 
 
4. "Трябва да поговорим.''
 
Можете да насрочите разговор и без да ужасявате кадрите си. Най-добре им кажете за какво конкретно се отнася предварително и тогава определете време и място. Ако мислите, че докато се тревожат какво ще им кажете, ще се трудят ефективно, грешите. Спомнете си как сте се чувствали Вие пред лицето на неизвестното и не подлагайте хората си на излишен стрес.
 
5. ''Не е достатъчно добро.''
 
Тази реплика унижава и омаловажава всички усилия, които служителите са хвърли в работата си. Затова е по-добре да намерите по-мотивиращ начин да ги накарате да подобрят резултата от своята работа. Похвалете добрите страни, посочете кои са лошите, какво още трябва да се направи и най-вече - направете го с уважение.
 
източник: businessinsider.com

Tags: управление на персоналаслужителикариера

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Как да задържите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
18 Септември 2018
Ако допреди няколко години пазарът на труда можете да предложи разнообразие от...

Как да дисциплинирате и уволните служители

от Biznesidei.bg
24 Април 2018
Лошата дисциплина сред служителите е един от най-неприятните проблеми пр...

5 сигнала, че преуморявате служителите си

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Преумореният човек е неефективен, независимо какво върши. Ако искате неефективни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

20 Бизнес идеи за жени


Check elt.pkad.biznesidei.bg.ejl.kt harm stellate knowledge, [URL=http://dive-courses-bali.com/compare-and-contrast-essay/]anthropology essays[/URL] [URL=http://celebsize.com/cheep-viagra/]viagra mit...

20 Бизнес идеи за жени


[url=http://retina5.com/]retin[/url] [url=http://avodart05.com/]cost of avodart[/url] [url=http://indocin50.com/]indomethacin 25 mg[/url] [url=http://amoxicillin500mgcapsule.com/]amoxicillin buy...

20 Бизнес идеи за жени


wow inexpensive is...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.