Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 изречения, които служителите Ви не искат да чуват

от
4228 0 03 Април. 2017
Мениджмънт

5 изречения, които служителите Ви не искат да чуват
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Добрите шефове казват неща, които демонстрират подкрепа, честност и признателност. И все пак е лесно понякога да изтървете нещо, което ще направи много лошо впечатление на служителите Ви.

Без значение дали ще демотивира колектива или ще навреди на репутацията Ви, най-добре избягвайте следните реплики:
 
1. "Ти решаваш."
 
Прекрасно е да овластявате служителите си от време на време, но първо се уверете, че са готови за това. В противен случай в последствие недоволството Ви от недобре свършената работа или грешките, ще създаде напрежение и служителите повече няма да искат да поемат отговорността.
 
2. ''Така реши ръководството.''
 
Което всъщност не казва нищо друго, освен, че някой е тропнал по масата. Ако служителите Ви не разбират защо се правят промени и какъв е смисълът на решенията, те инстинктивно ще им се противят. Още повече, че подобна реплика звучи обвинително спрямо ръководството. Посочете какво е довело до решенията, какво е взето предвид и какви резултати се очакват. Така никой няма да е объркан и всички ще са наясно какво и защо се случва.
 
3. ''Винаги сме го правили така.''
 

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


Промяната е неизбежна. Да отхвърлите добри предложения, защото Ви карат да излезете от зоната си на комфорт, е откровено неинтелигентно. При подобен подход нито Вие, нито компанията Ви ще се развиват. А служителите ще осъзнаят, че нямат особено място за подобряването на уменията и кариерата си. 
 
4. "Трябва да поговорим.''
 
Можете да насрочите разговор и без да ужасявате кадрите си. Най-добре им кажете за какво конкретно се отнася предварително и тогава определете време и място. Ако мислите, че докато се тревожат какво ще им кажете, ще се трудят ефективно, грешите. Спомнете си как сте се чувствали Вие пред лицето на неизвестното и не подлагайте хората си на излишен стрес.
 
5. ''Не е достатъчно добро.''
 
Тази реплика унижава и омаловажава всички усилия, които служителите са хвърли в работата си. Затова е по-добре да намерите по-мотивиращ начин да ги накарате да подобрят резултата от своята работа. Похвалете добрите страни, посочете кои са лошите, какво още трябва да се направи и най-вече - направете го с уважение.
 
източник: businessinsider.com

Tags: управление на персоналаслужителикариера

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.