Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 уникални начина да подобрите продуктивността в офиса

от
5561 0 02 Март. 2017
Мениджмънт

3 уникални начина да подобрите продуктивността в офиса
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Продуктвността не се увеличава с повече часове в офиса. Всъщност един от най-големите недостатъци на мениджмънта е оценяване на служителите и резултатите от работата им, базирайки се на това колко време прекарват на бюрото си.

Има много начини да накарате екипа си да бъде по-продуктивен, без да изисквате допълнителни часове работа. Дори просто да обядвате заедно може да повлияе положително.
 
Ако търсите уникални и креативни начини да увеличите резултатността на кадрите си, ето 3 предложения:
 
1. Осигурете кетъринг за офиса.
 
Често най-лесният начин да разговаряте с колега е по време на обяд, когато и двамата се чувствате удобно. Освен това никой не обича да се храни сам. Още повече, че е по-добре за екипа Ви да стане от работното място, да се отдръпне от работата си, за да може да ''зареди батериите'' и всеки от него да се върне към работата си освежен.
 
2. Купете маса за пинг-понг.
 
Да, звучи странно, но проучвания показват, че офиси, разполагащи с маси за пинг-понг, имат по-ефективни екипи. Това окуражава физическата активност, което е важно за хората, седящи по цял ден. Пък и докато играят заедно Вашите служители ще създадат по-добри отношения едни с други и ще се забавляват задно. А хора, които се забавляват заедно, са много по-склонни да си съдействат при трудни ситуации. Да не говорим, че така ще направите работната атмосфера по-приятна и отиването на работа сутрин по-лесно.
 

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


3. Организирайте такива тиймбилдинги, които се провеждат навън и са образователни.
 
У нас става все по популярно фирмите да осигуряват на служителите си карти за фитнес. Има и по-добър вариант. Организирайте тиймбилдинги, в които служителите Ви да усвоят нови умения, но и които да се осъществяват навън. Можете например да организирате турнир по пейнтбол, да се научите да се катерите, да гребете в бързи води и какво ли още не. Това ще направи служителите Ви по-способни да се сработят и да си сътрудничат. Освен това ще ги изкарат от офиса и дома и ще разчупят ежедневието им. Сами ще се уверите, че когато се върнат на работа, служителите Ви ще са по-активни, по-усмихнати и по-ентусиазирани да дадат всичко от себе си на работа.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: управление персоналапродуктивностслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.