Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 стъпки към ефективните оперативки

от
4737 0 02 Ноември. 2017
Мениджмънт

3 стъпки към ефективните оперативки
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Оперативките са ключова част от бизнеса. Те информират и служители, и ръководство за възникнали промени, за нови продукти и услуги, за наболели проблеми...

Това е в сила, обаче, само когато оперативките се провеждат ефективно, без да губят излишно време и без да стават скучни.
 
Как да направите Вашите оперативки именно такива?
 
1. Предварително обявете темата и ключовите ѝ точки.
 
Това ще помогне на всеки да е наясно какво е важно да подготви, за да вземе пълноценно участие на оперативката. Освен това ще покаже нейната смисленост и важност. Ако просто организирате срещи за разговори с персонала, можете да го направите на по чашка след работа. Изискате ли от хората си да отделят време от служебните си задължения, трябва да имат полза от това.
 
2. Изяснете целите на оперативката.
 
Без значение дали ще информирате за нов продукт, дали ще проведете дискусии по някакъв проект или ще промените фирмена политика, целта на срещата трябва да е ясна. Това ще поддържа нейния фокус и няма да ѝ позволи да се отвлича със странични теми. Освен това ще можете да преустановите оперативката в точния момент, защото ще знаете кога са покрити всички нейни цели.
 

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук


3. Ангажирайте всички, като им отредите време, в което да споделят вижданията си.
 
Ако само няколко души говорят на срещата, за останалите тя ще е скучна. Пък и няма да е ефективна, защото няма да се чуят всички мненията си. Избегнете го като дадете думата на абсолютно всеки от участниците. Така те ще бъдат по-ангажирани, ще вземат по-дейно участие и няма да се чувстват като гости, които просто седят и чакат разговорите да приключат, за да си тръгнат.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: оперативкауправление на персоналаслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.