Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 разсейващи елемента, които пречат на служителите Ви да са продуктивни

от
4362 0 01 Септември. 2017
Мениджмънт

3 разсейващи елемента, които пречат на служителите Ви да са продуктивни
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Продуктивността е обща задача на служители и мениджмънт. Затова да очаквате само служителите Ви да работят за него, няма да доведе до оптимални резултати.

За да им съдействате, едно от нещата, които можете да направите, е да елиминирате разсейващите елементи на работа. И тук съвсем не става дума за това да забраните използването на мобилни устройства и Интернет за друго освен работа. 
 
Съществуват разсейващи елементи, за които може би дори не предполагате. А именно:
 
Прекалено стриктната фирмена политика.
 
Ако служителите Ви са заети с това да следят дали спазват всяко малко правило, няма да им остава време да работят. Колкото по-стриктни и взискателни са мениджърите, толкова по-малко ще са доволни и мотивирани кадрите. Представете си, че имате да свършите задача А, а тя върви с 5 процедури, които трябва да спазите. Ако имате още 10 задачи с по 5 процедури, ще трябва да правите справки, за да не пропуснете някоя. Така губите време не във вършенето на задача А, а в проверката и спазването на 5-те процедури. А загубеното време са загубени пари.
 
Офисни интриги.
 
Много мениджъри обичат конкурентната среда. Считат, че тя мотивира кадрите да показват по-добри резултати. Но забравят, че тя води след себе си конфликти в екипа. Един ще се опита да представи колегата си в лоша светлина, за да се издигне. Друг ще прехвърли другиму своята отговорност. Трети ще пусне слух и т.н. и т.н. Ако хората Ви са по-заети с офисни интриги, те няма да бъдат толкова продуктивни. Да не говорим, че никога няма да станат екип.
 

В електронен формат: Ръководство за работа с Excel
В електронен формат: Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


Нереалистични очаквания.
 
Ако смятате, че поставяйки огромни очаквания, служителите Ви ще се втурнат да постигат непостижимото, сте в голяма грешка. Това не е ключът към оптималното представяне. Нереалистичните очаквания са един от най-преките пътища към демотивация, защото те не предполагат никакъв успех. Ако са съпътствани и с Вашето недоволство, още по-зле. Да, добре е да отправяте предизвикателства, но не искайте Херкулесовски подвизи. Дори от най-добрите си кадри. Помислете от тяхната гледна точка и си представете, че получавате огромна задача за ужасно кратък срок. Не знаете с какво да се захванете първо, нали? Ето, започвате да губите време. Помислете за всички случаи, в които ще се стресирате, че няма да сте готови навреме. Ето още загубено време. Ще се справите ли при това положение?
 
Да мислите, че само служителите са виновни за ниската продуктивност, е бягане от отговорност. Предложете им онези работни условия, които ще ги мотивират и ангажират, и едва тогава нещата ще зависят най-вече от тях.

След като сте взели мерки срещу разсейващите елементи, вижте какви мерки можете да вземете срещу непродуктивните служители тук >>>
 
източник: entrepreneur.com

Tags: продуктивностна работаслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.