3 разсейващи елемента, които пречат на служителите Ви да са продуктивни
4460
0
01 Септември. 2017
Мениджмънт
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Продуктивността е обща задача на служители и мениджмънт. Затова да очаквате само служителите Ви да работят за него, няма да доведе до оптимални резултати.
За да им съдействате, едно от нещата, които можете да направите, е да елиминирате разсейващите елементи на работа. И тук съвсем не става дума за това да забраните използването на мобилни устройства и Интернет за друго освен работа.
Съществуват разсейващи елементи, за които може би дори не предполагате. А именно:
Прекалено стриктната фирмена политика.
Ако служителите Ви са заети с това да следят дали спазват всяко малко правило, няма да им остава време да работят. Колкото по-стриктни и взискателни са мениджърите, толкова по-малко ще са доволни и мотивирани кадрите. Представете си, че имате да свършите задача А, а тя върви с 5 процедури, които трябва да спазите. Ако имате още 10 задачи с по 5 процедури, ще трябва да правите справки, за да не пропуснете някоя. Така губите време не във вършенето на задача А, а в проверката и спазването на 5-те процедури. А загубеното време са загубени пари.
Офисни интриги.
Много мениджъри обичат конкурентната среда. Считат, че тя мотивира кадрите да показват по-добри резултати. Но забравят, че тя води след себе си конфликти в екипа. Един ще се опита да представи колегата си в лоша светлина, за да се издигне. Друг ще прехвърли другиму своята отговорност. Трети ще пусне слух и т.н. и т.н. Ако хората Ви са по-заети с офисни интриги, те няма да бъдат толкова продуктивни. Да не говорим, че никога няма да станат екип.
Нереалистични очаквания.
Ако смятате, че поставяйки огромни очаквания, служителите Ви ще се втурнат да постигат непостижимото, сте в голяма грешка. Това не е ключът към оптималното представяне. Нереалистичните очаквания са един от най-преките пътища към демотивация, защото те не предполагат никакъв успех. Ако са съпътствани и с Вашето недоволство, още по-зле. Да, добре е да отправяте предизвикателства, но не искайте Херкулесовски подвизи. Дори от най-добрите си кадри. Помислете от тяхната гледна точка и си представете, че получавате огромна задача за ужасно кратък срок. Не знаете с какво да се захванете първо, нали? Ето, започвате да губите време. Помислете за всички случаи, в които ще се стресирате, че няма да сте готови навреме. Ето още загубено време. Ще се справите ли при това положение?
Да мислите, че само служителите са виновни за ниската продуктивност, е бягане от отговорност. Предложете им онези работни условия, които ще ги мотивират и ангажират, и едва тогава нещата ще зависят най-вече от тях.
След като сте взели мерки срещу разсейващите елементи, вижте какви мерки можете да вземете срещу непродуктивните служители тук >>>
След като сте взели мерки срещу разсейващите елементи, вижте какви мерки можете да вземете срещу непродуктивните служители тук >>>
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да ръководите трудни служители
от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...
3 техники за запазване на служители
от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...
10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си
от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...
Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер
от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари