Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Определяне на правилната маркетингова стратегия в информационната ера

от
4100 0 06 Март. 2014
Маркетинг

Определяне на правилната маркетингова стратегия в информационната ера
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Създаването на нови маркетингови стратегии вече е необходимост, поради бързото развитие на технологиите. Маркетингови съобщения ни бомбандират ежедневно. Това могат да бъдат спам ймейли, смс-и, pop-up реклами, телевизионни реклами, тлемаркетингови обаждания или директен маркетинг чрез пощата. Тези видове маркетинг вече започват да бъдат ненавиждани от клиентите. Защо? Какво се промени?

 
Откакто социалните медии налвязоха в живота ни, вече всички игнорираме груповите крелами. Имаме и технологични начини да отказваме рекламите - филтри за спам съобщения, филтри за pop-up реклами, технологии за спиране на звука по време на реклами по телевизията и т.н. 
 
Вече не приемаме всяка информация, която ни се изпраща, а подбираме това, което е важно за нас. Вече всички можем да направим свое проучване относно достоверността на рекламните съобщения, които получаваме. 
 
А какво  трябва да прави маркетинговия специалист за да привлече вниманието на клиентите?
 
Новата цел е да се предлага нещо ценно. 
 
Това може да бъде съдържание, което предлагате, полезна статия, блог пост или  видео. Може да бъде забавно, може да бъде полезно и приложимо за клеинтите. Основната цел тук е да можете да бъдете полезни на своите клиенти. Така клиентите няма да Ви игнорират и ще допуснат Вашите реклами в своите екрани. 
 
Как да накарате клиентите да приемат вашата рекалама?
 
Помислете си върху следните въпроси:
 

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


- Съобщението ми очаква ли се от клиентите? Клиентите искат ли отнво да получат съобщение от Вас?
- Съобщението Ви лично ли е? Дали клиентите смятат, че информацията, която им изпращате е лична?
- Съобщението Ви има ли смисъл и последователност? 
- внимавайте какво изпращате. Предлагате ли статии, полезни съвети, трикове и полезни коментари? Съдържанието Ви трябва да е ценно за да Ви следят клиентите. 
 

Tags: маркетингклиентидиректнен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

4 ефективни начина да проучите клиентите си, с цел да ги разбирате по-добре

от Biznesidei.bg
15 Юни 2021
За да убедите даден клиент да купи нещо от Вас, трябва да познавате този клиент. Да...

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от Biznesidei.bg
27 Април 2021
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес...

3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга

от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.