Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Дали продуктът Ви ще се продава по-добре, ако опаковката „гледа” клиентите Ви?

от
7588 0 04 Април. 2014
Маркетинг

Дали продуктът Ви ще се продава по-добре, ако опаковката „гледа” клиентите Ви?
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Искате повече хора да видят продукта Ви? Ново проучване показва, че трябва да опитате на създадете такава опаковка, която предизвиква очен контакт.

Проучване на Cornell University Food and Brand Lab е открило, че ако хора или герои, изобразени на опаковките на зърнени закуски са позиционирани така, че да правят контакт очи в очи с клиента, оценката на клиента за марката на конкретния продукт се подобрява значително.
 
В този експеримет да използвани различни кутии на зърнени закуски, включително една с рисуван заек, който гледа право към клиента, и такава, при която същият рисуван герой гледа надолу. След това клиентите са помолени да оценят коя от опаковките им вдъхва по-голямо доверие.
 
Резултатът показва 16% по-голямо доверие за марката на онази кутия, чийто рисуван заек е „гледал” хората в очите. 
 
Това изследване е разкрило и, че магазините, продаващи същите зърнени закуски, които са ги поставили на рафт на нивото на очите, са получили най-добри резултати.
 
Въпреки че проучването е направено сред много тесен кръг от клиенти, се счита че контактът очи в очи чрез хора или рисувани герои върху опаковките, може да повлияе положително на потребителите. Подобно проучване през 2012г. е показало, че хората са по-склонни да дарят за благотворителност, ако до мястото за дареня има изображение на око, което ги гледа. Броят на дарилите се е увеличил с 48%
 

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


Очният контакт най-вероятно не е единственият начин да стимулирате клиентите да си купят продукта Ви, но е един от начините да привлечете вниманието им.
 

Tags: бизнесмаркетингопаковкамарка

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Страхотен сайт за Вашия малкия бизнес: 7 стъпки

от Biznesidei.bg
04 Юни 2019
Без значение дали се занимавате с фотография на свободна практика, продавате...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

7 закона на маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
10 Май 2019
Имайки предвид колко много от клиентите Ви имат профили в тях, не можете да си...

7 фатални за бизнеса маркетингови грешки

от Biznesidei.bg
16 Април 2019
Подходящата маркетингова стратегия може да привлече внимание към бизнеса Ви,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

6 Facebook съвета за маркетинга на Вашия онлайн магазин


Viagra or levitra or cialis online pharmacy
buy generic cialis online cialis 20mg pills buy generic cialis online...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер


Mexico city free viagra cialis pills
buy generic cialis online buy generic cialis university of kentucky buy generic...

Бизнес идеи, които работят и в по-лоши икономически условия


Generic cialis cheap
buy generic cialis online generic cialis effectiveness buy generic cialis online...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.