Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Дали продуктът Ви ще се продава по-добре, ако опаковката „гледа” клиентите Ви?

от
11480 0 04 Април. 2014
Маркетинг

Дали продуктът Ви ще се продава по-добре, ако опаковката „гледа” клиентите Ви?
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Искате повече хора да видят продукта Ви? Ново проучване показва, че трябва да опитате на създадете такава опаковка, която предизвиква очен контакт.

Проучване на Cornell University Food and Brand Lab е открило, че ако хора или герои, изобразени на опаковките на зърнени закуски са позиционирани така, че да правят контакт очи в очи с клиента, оценката на клиента за марката на конкретния продукт се подобрява значително.
 
В този експеримет да използвани различни кутии на зърнени закуски, включително една с рисуван заек, който гледа право към клиента, и такава, при която същият рисуван герой гледа надолу. След това клиентите са помолени да оценят коя от опаковките им вдъхва по-голямо доверие.
 
Резултатът показва 16% по-голямо доверие за марката на онази кутия, чийто рисуван заек е „гледал” хората в очите. 
 
Това изследване е разкрило и, че магазините, продаващи същите зърнени закуски, които са ги поставили на рафт на нивото на очите, са получили най-добри резултати.
 
Въпреки че проучването е направено сред много тесен кръг от клиенти, се счита че контактът очи в очи чрез хора или рисувани герои върху опаковките, може да повлияе положително на потребителите. Подобно проучване през 2012г. е показало, че хората са по-склонни да дарят за благотворителност, ако до мястото за дареня има изображение на око, което ги гледа. Броят на дарилите се е увеличил с 48%
 

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


Очният контакт най-вероятно не е единственият начин да стимулирате клиентите да си купят продукта Ви, но е един от начините да привлечете вниманието им.
 

Tags: бизнесмаркетингопаковкамарка

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.