Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Дали продуктът Ви ще се продава по-добре, ако опаковката „гледа” клиентите Ви?

от
10698 0 04 Април. 2014
Маркетинг

Дали продуктът Ви ще се продава по-добре, ако опаковката „гледа” клиентите Ви?
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Искате повече хора да видят продукта Ви? Ново проучване показва, че трябва да опитате на създадете такава опаковка, която предизвиква очен контакт.

Проучване на Cornell University Food and Brand Lab е открило, че ако хора или герои, изобразени на опаковките на зърнени закуски са позиционирани така, че да правят контакт очи в очи с клиента, оценката на клиента за марката на конкретния продукт се подобрява значително.
 
В този експеримет да използвани различни кутии на зърнени закуски, включително една с рисуван заек, който гледа право към клиента, и такава, при която същият рисуван герой гледа надолу. След това клиентите са помолени да оценят коя от опаковките им вдъхва по-голямо доверие.
 
Резултатът показва 16% по-голямо доверие за марката на онази кутия, чийто рисуван заек е „гледал” хората в очите. 
 
Това изследване е разкрило и, че магазините, продаващи същите зърнени закуски, които са ги поставили на рафт на нивото на очите, са получили най-добри резултати.
 
Въпреки че проучването е направено сред много тесен кръг от клиенти, се счита че контактът очи в очи чрез хора или рисувани герои върху опаковките, може да повлияе положително на потребителите. Подобно проучване през 2012г. е показало, че хората са по-склонни да дарят за благотворителност, ако до мястото за дареня има изображение на око, което ги гледа. Броят на дарилите се е увеличил с 48%
 

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021
Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


Очният контакт най-вероятно не е единственият начин да стимулирате клиентите да си купят продукта Ви, но е един от начините да привлечете вниманието им.
 

Tags: бизнесмаркетингопаковкамарка

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от Biznesidei.bg
27 Април 2021
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес...

3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга

от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...

7 мита за маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
25 Август 2020
Един от най-големите врагове на предприемачите е грешната информация. Имайки...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.