Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

7 силни инструмента за убеждаване

от
12812 0 07 Април. 2014
Маркетинг

7 силни инструмента за убеждаване
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Почти всеки предприемач е усещал приятното чувство, когато му хрумне брилянта идея, която да помогне на бизнеса му да се развие и да печели повече. Вероятно това, което пречи на реализирането на тази идея да премине от ниво концепция към ниво реализация, е убедителността, с които за тази идея се търси инвестиране и с която тя е изведена на пазара.

Всъщност около две трети от всички идеи, изведени на пазара, са отхвърлени от него и то не защото са лоши, а защото не провокират инвеститорите и пазара да ги приеме.
 
Ето какво можете да направите, за да бъдете убедителни, когато извеждате нова концепция на пазара:

1. Бъдете ясни и кратки. Колкото повече се стараете да убедите хората, които ще Ви финансират, и тези, които ще купуват от Вас, толкова повече ще изглежда, че се опитвате да убедите себе си.

2. Пропуснете излишната информация. Когато презентирате продукта си, бъдете директни и запомнете: колкото по-несигурни сте за следващото, което трябва да кажете, толкова по-бавно и с повече паузи трябва да говорите. Не пълнете речта си с излишни обяснения.

3. Когато имате печеливша идея, не можете да се извинявате. Не можете да кажете на аудиторията, колко сте наясно, че е виждала подобно нещо и преди, но много искате да я запозанете със своята идея. Независимо дали хората са виждали подобно нещо по-рано, те не са виждали Вашата идея. Трябва да имате увереността, че няма нужда да предупреждавате и да се извинявате. Имате ли страхотна идея, тя трябва да бъде чута.

4. Бъдете уверени. Дори с риск да изглеждате арогантни. Не използвайте думи като „сякаш”, „до известна степен”, „може би”. Заявете директно какво ще правите, как ще го правите, какво очаквате. Никой няма да поиска да инвестира в продукта Ви или да си го купи, ако не сте уверени в него.

5. Визуализирайте успеха. Помогнете на инвеститорите, на колегите или своите подчинени да видят как би изглеждал успехът, който планирате. Трябва да изградите ясна и визуална картина на това как ще изглеждат положителните резултати от идеята Ви.

6. Започнете с най-добрите качества на идеята си. Така ще спечелите вниманието на своята аудитория и тя ще Ви изслуша. Не се изкушавайте да кажете най-доброто накрая, защото тогава може никой да не Ви слуша.

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук



7. Имайте своя стратегия и план, но и се опитайте да предвидите стратегията и плана на хората, пред които ще представите идеята си. Подгответе се за въпроси, скептично отношение, съмнения и всичко останало, което считате, че идеята Ви може да предизвика като ответна реакция. И си оформете стил на поведение и реакция.

Tags: бизнесмаркетингидеиубеждаване

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.