Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 най-честo допускани грешки в маркетинга

от
6785 0 30 Януари. 2014
Маркетинг

5 най-честo допускани грешки в маркетинга
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ефективният маркетинг е този, при който се отстъпва от навиците, работи се усилено върху подготовката и по принцип се започва от нулата. Много често навлизащите в пазара фирми допускат маркетингови грешки. По-долу са посочени най-честите грешки:

1. Да нямате идея относно клиентския профил. Повечето фирми са толкова продуктово центрирани, че изобщо не се интерсуват от това какви са клиентите им. За тях продуктите са им перфектни и това е достатъчна причина за да бъдат купени. Не се интересуват от това как клиентите ще им позлват продуктите. 
 
2. Не се вслушвате в клиентските нужди. Някои фирми, дори и да имат идея относно своите клиенти, не отделят време за да слушат какви са техните нужди. По принцип те правят пазарни проучвания, като използват демографски данни. Именно затова маркетинговите съобщения на тези фирми нямат голямо значение за клиентите.
 
3. Знайте от какво се нуждаят клиентите на клиентите Ви. Някои фирми се вслушват в нуждите на своите клиенти и ги изпълняват. Това звучи добре, но когато говорим за продажби на бизнес клиенти, трябва да се съобразяваме и с нуждите на клиентите на своите клиенти.
 
4. Създайе смислени предложения. Предложенията, които създавате трябва да имат смисъл както за Вашите клиенти, така и за техните клиенти. Трябва да задоволявате клиентие си и техните клиенти също.

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук


 
5. Да не можете да опишете предложението си с по-малко от 25 думи. Предложенията трябва да са прости за да могат да бъдат разбирани по-лесно.

Tags: маркетинггрешки в маркетингапродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.