Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

11 работещи начина да подобрите маркетинга си

от
5354 0 12 Май. 2014
Маркетинг

11 работещи начина да подобрите маркетинга си
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Може да седите и да чакате да Ви споходи вдъхновение. Е, и това се случва понякога. Но това не е достатъчно активен подход, що се отнася до маркетинга. Вместо това се запознайте с публикуваните по-долу съвети, които ще Ви помогнат да подобрите маркетинговата си дейност. А така и резултатите на фирмата си.

1. Провеждайте малки експерименти. Имате огранчени ресурси и никакви доказателства, че маркетинговата Ви идея ще проработи. Затова трябва да провеждате тестове, чрез които да проверявате идеите си, а така и да разберете какво работи най-добре.
 
2. Не чакайте! Дори и да се провалите в някои от маркетинговите си проекти, по-добре е да изведете продуктите на пазара и да видите реална клиентска реакция, вместо да правите тестове и корекции до безкрай.
 
3. Къде провеждате експериментите? Очевидно там, където има малко конкуренция. И не толкова очевидно на местата, където считате, че имате пазарна сила. Тази увереност ще Ви помогне да се справите с неминуемите проблеми, пред които ще се изправите.
 
4. Оберете плодовете от нискостоящите клони. Никой клиент не е склонен да зависи само от един доставчик. Запитайте се какво искат клиентите на Вашите конкуренти. Още по-добре – попитайте ги – и ще си спечелите нов потребител.
 
5. Отново за плодовете от нискостоящите клони. Дори и да е прекрасно да измислите нещо ново, не се отказавайте от вече съществуващото. Защото в противен случай ще се наложи да отделите твърде много време да информирате пазара за това, което предлагате. Общо взето трябва да предложите по-добър продукт, отколкото изцяло нов и генерално иновативен продукт.
 
6. Правете по една стъпка. Когато  създавате този гореспоменат по-добър продукт, трябва да свикнете да сте доволни от едно негово подобрение. Не се опитвайте да постигнете прекалено много. Иначе няма да излезете на пазара въобще.

7. Накарайте пазара да свърши Вашата работа. Хората ще Ви кажат какво искат, какво не искат, какво харесват в продукта Ви и какво не. Използвайте техните идеи за развитие на своята. Иначе казано, дори и да искате продуктът Ви да е червен, ако клиентите го искат зелен, той трябва да е зелен.

8. Внасяйте. Ако нещо работи в един град, отидете, вижте го, и адаптирайте стратегията му към своя продукт.

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук



9. Мислете в малък мащаб. Тъсете малки пазари, които изглеждат огранчени, и в които имате сравнителни предимства. Там и
предложете продуктите си.

10. Какво конкурентите Ви вършат правилно? Те са изразходвали големи суми, за да открият тези макретингови стратегии, които работят. А Вие какво можете да адаптирате от тях и да използвате в своята работа?

11. Попитайте клиентите какво искат  им го дайте. Няма по-добър маркетинг от този.

Tags: бизнесмаркетингподобряване на маркетингасъвети

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от Biznesidei.bg
27 Април 2021
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес...

3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга

от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...

7 мита за маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
25 Август 2020
Един от най-големите врагове на предприемачите е грешната информация. Имайки...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.