10 грешки, които се допускат в продажбите
    	
		
    	
        
        4843
        0
        28 Януари. 2014
                    
            Маркетинг        
		
		
        
		 
        
       
        
        
        
    
       
    
	
        
       37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
        46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
        от 1 глас
Оценка на потребителя
        В продажбите се допускат следните грешки:
	1. За да задържите клиентите разчитате само на една връзка. Това е голяма грешка. Колкото по-голям е бизнеса, толкова е по-рисковано да събирате клеинтите си под един покрив. 
	2. Доверявате бизнеса си на служители от средно ниво. Много е важно да избирате най-професионалните лидери и служители при продажбите. Не трябва да започвате със задоволително качество, а с най-доброто.
	3. Да казвате на клиентите и бизнес партньорите, че сте нови в този бизнес. Това е огромна грешка, която ще коства доверието на клиентите и партньорите. Представете си, че се качвате на самолет и пилотът казва, че е неопитен. Как бихте се почувсвали?
	4. В предложенията наблягате върху ценовите предложения, вместо в полезността на продуктите Ви. Предложенията Ви не трябва да акцентират само цената, както и само ползите на продуктите. Те трябва да съдържат и двете.
	5. При продажбите не говорете наизуст. Имайте цел, да създадете доверие в клиентите. Това трябва да е целта Ви при всяка продажба.
	6. Внимавайте за езика, който използвате. Не трябва да си вредите със собствените думи. При срещите за продажби бъдете много уверени.
	7. Превръщането на продажбите в симулирани импровизации. Има два вида продажби: планирани и импровизирани. Да бъдете подготвени винаги е по-добре от импровизациите.
	8. Да се доверявате на името на фирмата. Не трябва да се криете зад името и логото на фирмата. Повечето хора не се интересуват от фирмата, по-скоро се интересуват от човека, с който се срещат.
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
 
						
	9. Не играйте на риск печели риск губи. Никога не правете компромиси за клиентите преди те да са направили компромис за Вас. Това по-скоро ще доведе до загуби за фирмата.
	10. Да давате телефонния си номер на всеки клиент, с който се срещате. Давайки телефонния си номер на всеки клиент, вие всъщност му разрешавате да Ви звъни, когато си поиска.
	Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
	   
	
	Oценка: 
	
	
    
Оценка 
				5
				of 5
			 - 1  глас.
Статии
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg
					01 Април 2022
					
					
				
			 Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...
				Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг
от Biznesidei.bg
					17 Февруари 2022
					
					
				
			 Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...
				3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
					25 Януари 2022
					
					
				
			 Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. 
	В...
				3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
					20 Януари 2022
					
					
				
			 Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
				Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


 



Сподели своя коментар0 Коментари