Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

8 начина да менажирате хора, които не харесвате

от
6677 0 26 Март. 2014
Лидерство

8 начина да менажирате хора, които не харесвате
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Като мениджър в идеалния случай ще работите със служители, които са приятни и с които се общува сравнително лесно, но, разбира се, ще има някои от тях, с които просто няма да Ви е приятно да работите. Ако тези служители са доказали качествата си, ще трябва да настроите своя мениджърски стил и спрямо тях, за да осигурите продуктивността на екипа си.

С оглед да направите това, следвайте посочените по-долу 8 съвета, чрез които ще се справите и с най-дразнещите си служители:
 
1. Приемете, че не трябва да сте приятели със служителите си. Бизнесът и личния живот не следва да се сместват, затова не е лошо да има известна емоционална дистанция между Вас и хората, които ръководите. Дори се счита, че доброто ръководене се влияе отрицателно от това да харесвате служителите си прекалено много, защото така ще имате по-слаб контрол над тях.

2. Определете защо конкретните служители Ви дразнят. Дали е заради начина, по който общуват? Или са твърде агресивни? Недостатъчно агресивни? След като определите причините за реакцията си, ще можете да определите как по подходящ начин да менажирате тези хора.

3. Останете с позитивно отношение към тях. Служителите искат шефовете им да ги харесват. Останете професионалисти и с хората, които не Ви допадат, защото двойнсветния стандарт ще задълбочи Вашето неприятно чувство и ще демотивира служителя.

4. Фокусирайте се върху това какви ползи Ви носят. Ако вече сте решили, че този служител е достатъчно талантлив, за да остане в екипа Ви, фокусирайте вниманието си върху ценността му за екипа, отколкото върху дразнещите му качества.

5. Не позволявайте на емоциите да навредят на лидерството Ви. Не си позволявайте да оставите неприятните навици на даден служител да навредят на отношението към екипа Ви или към работата на конкретния човек. В крайна сметка бизнесът е свързан с работа, не с чувства.

6. Не допускайте пробойна в конрола си. Допускайте неприятните черти на служителите да се разпростират само до определена степен. Ако някоя от тези черти вреди на екипа, вземете мерки.

7. Работете в тясна взаимосвързаност с тях. Счита се, че работата по отделни проекти създава афинитет между служителите. Ако дадете на проблемния си служител шанс да се докаже, може да намалите дразнението.

Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук



8. Наблюдавайте как другите се справят с този човек. Може да се окаже, че те са намерили най-добрия начин и имат по-специфична комуникация, която дава резултат. И която можете да използвате и Вие. 

Tags: бизнесчовешки ресурсиуправление на човешките ресурсидразнещи служители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 тайни на успешните бизнес лидери

от Biznesidei.bg
07 Април 2022
Да ръководите бизнес не опира само до това да казвате на служителите си какво да...

Най-важното качество на добрите бизнес лидери

от Biznesidei.bg
11 Октомври 2019
Когато става дума за лидерство, може би си мислите, че лидер е ръководителят,...

10 мисли на Хауърд Шулц за лидерството и бизнес успеха

от Biznesidei.bg
27 Юли 2018
Имайки предвид, че Starbucks е една от най-разпознаваемите марки в световен мащаб, със...

3 тайни на успешните бизнес лидери

от Biznesidei.bg
07 Април 2022
Да ръководите бизнес не опира само до това да казвате на служителите си какво да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.