Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Наистина ли на малкия Ви бизнес му трябва сайт?

от
547 0 12 Октомври. 2018
Директен маркетинг

Наистина ли на малкия Ви бизнес му трябва сайт?
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако тепърва стартирате своя малък бизнес, най-вероятно се чудите в кой момент да му направите сайт.

Вероятно предпочитате да минете със страница във Facebook, например. Но дали това е достатъчно? Трябва ли Ви наистина уебсайт и, ако да, защо?

Защото, когато фирмата Ви няма собствен сайт:
 
Имейл маркетингът Ви е по-малко ефективен, отколкото ако имате собствен сайт.
 
Без значение дали ще окуражите клиентите да Ви се обадят за поръчка или ще ги препратите към страница за поръчки, те ще се поинтересуват не само от продукта или услугата Ви, но и от самия Ви бизнес. Ако нямате сайт, потребителите Ви няма да имат възможност да се запознаят с Вас. А това може да ги накара да размислят и да не си поръчат продукта Ви.
 
Малкият Ви бизнес е неоткриваем за търсачките.
 
Или по-конкретно казано, ако клиентът търси бизнеса Ви в Google, той няма да го намери. Да, ще намери страницата Ви във Facebook, но той не дава достатъчно информация. А в днешно време хората предпочитат да се запознаят с дадена фирма, преди да решат да купуват от нея.
 

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук

Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та
Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та

Повече детайли тук


Липсата на сайт Ви показва в непрофесионална светлина.
 
Ако клиентите не могат да открият сайта Ви и да Ви проучат, те ще започнат да се питат дали наистина бизнесът Ви е легален. Дали сте професионалисти и дали могат да Ви се доверят. Вие не искате това. Колкото по-малко Ви вярват клиентите, толкова по-малка е вероятността да поръчат от Вас.
 
Налага се да разчитате само на социалните мрежи.
 
Чийто алгоритъм непрекъснато се променя. А във всеки един момент Вашата откриваемост е зависима от него. Така че, ако имате само страници в социалните мрежи, няма как да сте сигурни какво, кога и как виждат потребителите Ви от Вас, независимо колко често и качествено публикувате. Сайтът Ви от друга страна е място, което Вие контролирате и където не сте зависими от алгоритмите на социалните мрежи.
 
Дали да има или сайт Вашият собствен бизнес е решение, което вземате Вие. И може би в самото начало ще можете да съществувате без такъв. Колкото повече се разраства и развива фирмата Ви обаче, толкова по-важно ще е да осигурите място на клиентите си, където да се запознаят с Вас, с продуктите и услугите Ви, с начините на покупка и т.н. и т.н.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: собствен бизнесмалък бизнесбизнес сайт

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 лесни и ефективни съвета за имейл маркетинг за Вашия малък бизнес

от Biznesidei.bg
07 Септември 2016
Имейл маркетнингът Ви позволява да достигнете до силно таргетирана аудитория при...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

7 фатални за бизнеса маркетингови грешки

от Biznesidei.bg
16 Април 2019
Подходящата маркетингова стратегия може да привлече внимание към бизнеса Ви,...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

6 Facebook съвета за маркетинга на Вашия онлайн магазин


Ordering cialis
Buy Generic Cialis Online...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер


Well we haven’t really thought but there is a premium account,
acheter clenbuterol...

Най-важното нещо, което да имате преди да стартирате бизнес


[url=https://fiho.space/fraternity-formal-hookup/]fraternity formal hookup[/url] [url=https://fiho.space/no-matchmaking-the-division/]no matchmaking the division[/url]...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.