Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Лошото обслужване бързо гони дори лоялните клиенти

от
7076 0 07 Септември. 2015
Директен маркетинг

Лошото обслужване бързо гони дори лоялните клиенти
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Скорошно проучване показва, че оттеглянето на един клиент, дори и да е купувал от Вас дълго време, не е никак трудно. И може да се случи почти веднага след като клиентът е имал лош опит с обслужването Ви.

От 3500 души, участвали в изследването, четирима от пет заявяват, че основна причина да спрат да потребяват от дадена фирма, е лошото обслужване, което са получили наскоро. 1800 от тях допълват, че са се обърнали към конкурентна фирма още същия ден, след като са били обслужени лошо.
 
Докато важността на доброто обслужване не е нищо изненадващо, скоростта, с която клиентите могат да заменят една фирма с друга е лоша новина за бизнеса. Това поставя въпроса доколко през 2015 г. все още можем да говорим за "лоялност към марката". Дали все още потребителите предпочитат да остават при една и съща фирма, от чийто услуги до момента са доволни?
 
Причините един потребител да се обърне към Ваш конкурент, съвсем не за малко. Например двама от всеки петима участници в проучването спират да купуват от компания, която използва автоматизирано телефонно обслужване заради трудностите да разговарят с реален консултант.
 
Така че лоялността може и да бъде фактор за клиентското поведение, но тя трябва да се обгрижва и поддържа непрекъснато, защото една погрешна стъпка може да разруши лоялността, която сте изграждали с години. И съответно да видите най-стария си и верен клиент да отива при конкуренцията.

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: обслужване на клиентиклиентилоялност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви

от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.