Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

7 смъртни гряха на маркетинга в малките фирми

от
4926 0 29 Юни. 2018
Директен маркетинг

7 смъртни гряха на маркетинга в малките фирми
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Грешките не избягват никого, но маркетинговите струват скъпо. Особено ако фирмата Ви е малка и за нея всеки приход е от значение.

В такъв случай какво е важно да избягвате? Кои грешки да не можете да си позволите да допускате? Ето тези:
 
1. Отделили сте твърде нисък маркетингов бюджет.
 
Ако не влагате в маркетинга си, той няма да даде резултат. А ако той не даде резултат, как да очаквате продажби и постъпления? Никой не казва, че трябва да хвърляте всичките си приходи в тази посока. Но трябва да помислите внимателно какво максимално можете да си позволите и в какви дейности да го вложите, за да Ви донесе то максимална печалба.
 
2. Опитвате се да вършите всичко сами.
 
Освен ако не сте маркетингов специалист, това е недалновидно решение. Не е задължително да наемате експерт, но е добра идея да имате на своя страна служител с опит в маркетинга. Така много по-лесно ще се ориентирате кои маркетингови подходи ще дадат резултат във Вашата конкретна дейност и няма да се хвърляне от един подход на друг в търсене на най-подходящия.
 
3. Не познавате основите на модерния маркетинг.
 

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук


Няма как да спечелите целевите си клиенти, ако не рекламирате там, където се намират те, и ако не предлагате по начин, който да ги заинтригува. Затова и трябва да сте в крак с новите тенденции в маркетинга, с което ще избегнете използването на остарели похвати, които вече не дават резултат. Да не говорим, че ще си спестите и разходите за тях.
 
4. Не балансирате между консистентност и разнообразие.
 
Какво означава това? Важно е рекламите Ви да имат консистентност, да са характерни за Вас, за да Ви разпознават хората. Но не можете през целия живот на фирмата си да разчитате, че една реклама ще дава добри резултати винаги. Рекламите се изчерпват и стават неефективни след определен период. Затова трябва да балансирате между консистентност в стила и разнообразие в съдържанието.
 
5. Въобще нямате никакъв маркетинг.
 
Ако никой не знае, че бизнесът Ви съществува, никой няма да купува от него. Не можете да чакате хората да Ви потърсят, те няма да го направят, особено ако има алтернативни на Вашите продукти, а нещата обичайно стоят именно така. Маркетингът има именно тази роля - да Ви открои сред другите на пазара, за да могат клиентите да предпочетат Вас пред другите фирми, на които са се доверявали до момента.
 
6. Нямате сайт.
 
Не се измъквайте със страницата във Фейсбук. Ако искате клиентите да възприемат бизнеса Ви сериозно, вложете средства в приятен за окото, информативен и лесен за навигиране сайт. Той също ще Ви помогне да популяризирате продуктите и ще създаде впечатление, че сте професионалисти и сериозно се занимавате с  дейността си.
 
7. Не сте разделили личните от служебните си профили в социалните мрежи.
 
Нали знаете, че Вие като физическо лице (освен ако не сте ЕТ) сте правно разграничени от фирмата си като юридическо лице. Не сте тъждествено равни. Така че защо профилите Ви в социалните мрежи да са общи? Какво искате да гледат клиентите - снимките Ви от морето или снимките на продуктите Ви? Покажете професионализъм и създайте профили за бизнеса си. Така ще е от една страна по-лесно и удобно за клиентите да намират информацията за Вас и продуктите Ви, която ги интересува, а от друга Вие по-лесно ще навигирате различните профили.
 
източник: allbusiness.com

Tags: маркетинг и рекламамалък бизнесгрешки

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 грешки, които да избегнете при следващата си имейлинг рекламна кампания

от Biznesidei.bg
04 Март 2022
Рекламирането по имейл остава един от най-ефективните и същевременно...

5 грешки, които Ви пречат да продавате

от Biznesidei.bg
13 Март 2020
За да реализирате приходи и печалби, първо трябва да реализирате продажби. Което...

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...

7 фатални за бизнеса маркетингови грешки

от Biznesidei.bg
16 Април 2019
Подходящата маркетингова стратегия може да привлече внимание към бизнеса Ви,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.