Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 най-добри практики в имейл маркетинга

от
4102 0 30 Май. 2016
Директен маркетинг

6 най-добри практики в имейл маркетинга
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Съдържанието на Вашето електронно съобщение е много важно, но дизайнът му е първият елемент, който получателят ще види. Ако искате съобщението Ви да бъде разгледано, вместо затворено веднага, е важно то да привлича погледа и любопитството. За целта, запознайте се с тези няколко печеливши принципа на имейл дизайна:

1. Направете съобщението лесно четивно и през мобилни устройства.
 
Два от три имейла се отварят на мобилни устройства. Уверете се, че дизайнът на Вашето съобщение е подходящ за четене от малкия екран на смартфона или таблета. Едър шрифт, качествени и лесно зареждащи се изображения, опростен шаблон с много празно пространство и лесни за натискане през тъчскрийн устройствата бутони са печеливши елементи на имейла. Ако използвате заглавие, базирано на изображение, уверете се, че изглежда добре на всички видове екрани.
 
2. Не разчитайте твърде много на изображения. 
 
В повечето случаи клиентите Ви трябва да дадат оторизация на електронната си поща, за да им покаже изображенията, които сте поставили в съобщението си. Това пък ще доведе до множество празни полета за клиентите Ви, които не са дали оторизация. Важно е основната информация от имейла да е написана в него като текст, за да може да се види при всички случаи.
 
3. Направете хипервръзките лесни за разпознаване и натискане.
 
Не искате да досадите на получателите си, като ги карате да търсят линковете Ви. Най-малкото трябва да ги оставите в контрастни цветове (дори класическото синьо е подходящ избор). Подчертаването и удебеляването също помагат много за тяхното лесно набелязване. Използвайте комбинация от изображения на бутони и текст, за да може и потребителите, които не оторизират пощата си да им покаже изображенията от имейла Ви, все пак да открият линковете Ви.
 

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук


4. Дръжте на краткостта и яснотата.
 
Когато изпращате рекламен имейл, нека той е не повече от 300 думи. Дългите имейли карат получателите да смятат, че ще загубят твърде много време в четене, което увеличава шансовете съобщението да се озове в кошчето. Постарайте се да привлечете вниманието със самото заглавие и много бързо да преминете на въпроса. Използвайте подзаглавия и списъци с подточки, за да помогнете четенето "по диагонал".
 
5. Пропуснете думите, чрез които се разпознава спамът.
 
Филтрите за спам търсят определени думи, с чиято помощ решават дали да пратят имейла Ви в основната папка с имейли или в папка Спам. Старайте се да не използвате думи като:
- кеш, евтин, пари;
- работа от вкъщи, онлайн магазин, печелете на пари;
- безплатен,
както и разновидностите им.
удивителните знаци и изписването само на главни букви също водят до определяне на имейла като нежелан. Въпреки че е трудно да избягвате всички думи, използвани за разпознаване на спама, опитайте да минимизирате употребата им.
 
6. Тествайте всяка кампания.
 
Преди да изпратите рекламното съобщение на целевите си клиенти, изпратете ги на предварително избрана малка част от тях, за да проверите какви ще бъдат резултатите Ви. Проверете и как изглеждат съобщенията Ви както на компютър, така и на смартфон, за да сте сигурни, че всичко е наред. Разглеждайте и публикуваните изображения, за да сте сигурни в качеството им. Уверете се, че пращате професионално изглеждащо съобщение, което вдъхва доверие.
 
Имейл кампаниите могат да са много ефективни инструменти в рекламирането по Интернет. Независимо от това обаче, за да спечелите най-много от тях, трябва да подходите с внимание към дизайна. Уверете се, че съобщенията Ви са лесни за четене, приятни на външен вид и ще постигнете по-добри резултати.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: имейл маркетингмаркетинг и рекламарекламна кампания

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 грешки, които да избегнете при следващата си имейлинг рекламна кампания

от Biznesidei.bg
04 Март 2022
Рекламирането по имейл остава един от най-ефективните и същевременно...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.