Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 грешки в имейл маркетинга, които да избягвате

от
4216 0 19 Август. 2016
Директен маркетинг

6 грешки в имейл маркетинга, които да избягвате
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Директният маркетинг по електронната поща има множество предмства: като се започне от леснината, с която достига до потребителите, и се завърши с ниските му разходи. За да получите оптимални резултати, обаче, трябва да подготвяте всяка кампания много внимателно. И най-вече да не допускате следните грешки:

1. Не идентифицирате аудиторията.
 
Колкото по-добре познавате онези, на които пращате имейлите си, толкова по-ефективни ще са тези имейли. Причината е проста - знаейки на кого предлагате, ще имате по-добра яснота как точно да му предлагате продуктите и услугите си. Още повече, че така ще можете да разберете по-добре проблемите и затрудненията, срещани от клиентите, и как да ги адресирате чрез съобщенията си.
 
2. Разчитате на неясна информация.
 
Всеки списък с имейли е статичен, а всеки контакт - променлив. Иначе казано, това, че разполагате с определени данни за потребителите си не означава, че тези данни са актуални. Периодично трябва да се свързвате с клиентите си и да оплеснявате информацията, с която разполагате, за да сте сигурни, че пращате рекламните си съобщения на подходящите потенциални клиенти. Ако например предлагате продукти за човешки ресурси, а даден клиент вече не работи в тази сфера, той няма място в листите Ви за пращане, просто защото вече няма нужда от продуктите Ви.
 
3. Офертата Ви не е привлекателна.
 
Трябва да има причина потребителите да реагират на офертата Ви. Ако само им пратите цена и информация за продукта, те няма да почувстват, че това е техният продукт. Трябва да ги убедите, че продуктът Ви ще направи нещо значимо за тях: ще им спести време, спечели пари и т.н. Следете внимателно реакциите на клиентите към всяка оферта, която им изпратите, за да добиете представа какво работи добре и какво - не.
 

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


4. Събщението е неперсонализирано.
 
Колкото по-персонализирано е едно съобщение, толкова повече потенциалният клиент чувства, че говорите директно на него, разбирате нуждите му и знаете как да му помогнете. Не говорете на всичките си потребители, а на всеки по отделно. Напишете такова съобщение, което показва, че познавате проблемите му, разбирате начина му на мислене, имате яснота как да му съдействате.

 
5. Не посочвате какво искате от клиента да направи.
 
Колкото и добра оферта да представите на вниманието на аудиторията, ако не ѝ кажете направо какво искате, никой няма да го направи. Ако целта Ви е да реализирате поръчки, поканете клиентите да го направят. Ако искате да се запишат за получаване на бюлетин по имейл, можете да напишете например: Посочете своя имейл тук и ще получавате Бюлетин "А" всяка седмица. Бъдете възможно най-директни, за да не оставите съмнения у никого.
 
6. Не тествате.
 
Дори и най-страхотните продукти и продажбени предложения в един момент спират да носят печалбите, които са носили в началото. Времената се менят. Хората се променят. Конкурентите - също. За да поддържате интереса, трябва редовно да тествате нови рекламни концепции, нови типове оферти и предложения, нови подходи към клиентите. Огледайте се какво правят другите на пазара, дори тези вън от Вашата индустрия. Опитвайте и следете резултатите, за да откриете нови печеливши методи, които да приложите на практика, за да разнообразите предлагането си.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: имейл маркетингдиректен маркетингмаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 2 гласа.

Статии

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.