Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Първото впечатление е критично важно за успеха на имейлинг кампаниите

от
4901 0 25 Юли. 2016
Директен маркетинг

Първото впечатление е критично важно за успеха на имейлинг кампаниите
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

4
от 3 гласа
Оценка на потребителя

Все повече компании откриват колко ценен за бизнеса може да бъде имейл маркетингът. Ново проучване на Campaigner показва, че почти 40 на сто от предлагащите продукти онлайн правят всичко възможно първото съобщение, което пращат на спечелените нови абонати или клиенти, да е приветстващо и представящо за бизнеса.

Това, оказва се, им се отплаща: половината фирми, участвали в проучването, дават информация, че 21 % от новите абонати реагират на подобни съобщения: отварят ги, използват линковете и понякога дори ги препращат.
 
Подобно на случващото се при общуването очи в очи - когато са нужни само секунди, за да направите някому впечатление - така и при имейл маркетинга първото впечатление е времево обусловено и особено важно за съдбата на кампанията.
Рекламиращите, които успеят да предложат бързо анагажиращо вниманието съобщение, успяват съответно да реализират по-добри резултати.
 
Фирмите използват широк набор от методи за привличане на клиентите да се абонират за имейлите им. Сред по-често използванивте похвати се открояват два. 55% от участвалите в проучването споделят, че изпращат на клиентите си имейли, включващи последните новини, с което целят да привличат на абонаменти. 49% от своя страна предлагат стандартни промоции.
 
Вместо да включват единствено текст, повечето фирми включват изображения и видеа като метод за привличане на внимание. 87 на сто от анкетираните посочват, че се доверяват на изображения, а 26 на сто - на видеа. 

Самите приветстващи съобщения имат голяма роля за бизнеса и е препоръчително той да ги използва не просто да посрещне новите абонати, но и да изградят репутация и да ангажират абонатите от самото начало на бизнес общуването си.

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук



източник: bussinessnewsdaily.com


Tags: имейл маркетингдиректен маркетингрекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 4 of 5 - 3 гласа.

Статии

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.