Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 съвета за създаване на ефективна рекламна страница

от
293 0 14 Май. 2021
Директен маркетинг

5 съвета за създаване на ефективна рекламна страница
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

От това колко добре ще подготвите рекламната си страница, зависи дали тя ще реализира високи продажби.

Какво е добре да имате предвид, когато я пишете, за да бъде тя ефективна:
 
1. Промотирайте способността на продукта си да удовлетвори дадена нужда.
 
Посочете на потребителите защо е важно да имат продукта Ви. С какво той ще им помогне, ще ги улесни, ще им спести време, ще им съдейства да бъдат по-щастливи и успешни. За да купят нещо от Вас, клиентите трябва да вярват, че то им е необходимо.
 
2. Адаптирайте се към хората, които ще четат страницата Ви.
 
Трябва да "говорите на техния език". От една страна, за да демонстрирате, че ги разбирате, а така - че знаете какво им трябва. От друга страна, за да скъсите дистанцията с тях - значително по-лесно е да се общува с някой, който те разбира. 
 
3. Докажете ценността на продукта си.
 

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


Не е достатъчно да кажете колко е качествена стоката Ви, покажете качествата ѝ. Ако е приложимо за Вас, подгответе демонстрационни видеа. Дайте конкретни примери за полезна употреба, включително и трикове, за които потребителите може и да не се досетят сами. Включете впечатленията на доволни клиенти, които вече са ползвали продукта Ви.
 
4. Не се увличайте в прекалени подробности.
 
Времето на клиентите Ви е ценно. Спестете им усилията, като посочите най-важното за продукта си, без да прекалявате с обясненията. Можете да ги заместите със булетирани списъци и с подходящ снимков материал, защото той предава важната информация по-непосредствено. Така ще направите четенето на рекламната си страница значително по-леко и приятно.
 
5. Призовете към конкретно действие.
 
Ако искате клиентите да поръчат продукта Ви, редовно им напомняйте да го направят. Можете на определени интервали от страницата да поставите бутони, водещи към формата за поръчка. По този начин не само ще стимулирате клиентите да направят това, което искате от тях, но и ще им спестите време, ако са решили да поръчат, преди да изчетат цялата рекламна страница.
 
източник: entrepreneur.com

________________________________

изображение от: Corinne Kutz on Unsplash
 

Tags: рекламна страницапоръчкиклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви

от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...

3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби

от Biznesidei.bg
30 Август 2016
Едно от най-добрите полета за изява на стартиращите предприемачи в момента е...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.