5 фактора, от които зависи успехът на рекламните Ви страници
873
0
18 Септември. 2020
Директен маркетинг
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Без значение дали предлагате стоки само онлайн или и онлайн, и във физически магазин, рекламните Ви страници могат много да Ви помогнат за печеленето на клиенти.
Разбира се, стига да са подготвени добре.
Как обаче да се уверите, че Вашите са такива? Ето 5 фактора, за които да следите:
1. Добро представяне на продуктите и услугите Ви.
Не е достатъчно клиентите да разберат за какво и как се ползват продуктите Ви или какво включват услугите Ви. Важно е да им стане ясно с какво ще са им полезни, как ще ги улеснят, как ще им спестят време и т.н. Защото не просто спецификите на стоките ще убедят купувачите, а ползите.
2. Тон, подхождащ на предпочитания от потребителите.
Трябва да "говорите на езика" на клиентите си, за да се разбирате с тях. Не можете да предлагате стоки на юноши и да използвате език като за предприемачи. Опознайте целевата си аудитория добре, за да знаете как да комуникирате правилно с нея.
3. Заглавия, които грабват вниманието.
Ако заглавието на рекламната Ви страница не грабне вниманието на клиента, той надали ще отдели от времето си да я прочете. Затова отделете време, за да изберете уникално заглавие, което показва, че продуктът Ви е полезен, и то така, че всичко, което искате да кажете, да става ясно непосредствено.
4. Убедителност.
Важно е да изредите качествата на продукта си и предимствата му. Но следва и да ги докажете. Можете да го направите например с демонстрационни видеа или снимки, както и с мнения от клиенти.
5. Ясен език, кратки параграфи, разговорен тон.
Важно е всеки потребител, който отвори страницата Ви, да разбере за какво му говорите. Да не го атакувате със стени от текст, защото те не го стимулират да чете. Тонът Ви трябва да бъде такъв, че да се усеща, сякаш водите диалог с четящия го, защото това предразполага.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите
от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...
3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар
от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...
Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти
от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари