Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 фактора, от които зависи успехът на рекламните Ви страници

от
124 0 18 Септември. 2020
Директен маркетинг

5 фактора, от които зависи успехът на рекламните Ви страници
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Без значение дали предлагате стоки само онлайн или и онлайн, и във физически магазин, рекламните Ви страници могат много да Ви помогнат за печеленето на клиенти.

Разбира се, стига да са подготвени добре.
 
Как обаче да се уверите, че Вашите са такива? Ето 5 фактора, за които да следите:
 
1. Добро представяне на продуктите и услугите Ви.
 
Не е достатъчно клиентите да разберат за какво и как се ползват продуктите Ви или какво включват услугите Ви. Важно е да им стане ясно с какво ще са им полезни, как ще ги улеснят, как ще им спестят време и т.н. Защото не просто спецификите на стоките ще убедят купувачите, а ползите.
 
2. Тон, подхождащ на предпочитания от потребителите.
 
Трябва да "говорите на езика" на клиентите си, за да се разбирате с тях. Не можете да предлагате стоки на юноши и да използвате език като за предприемачи. Опознайте целевата си аудитория добре, за да знаете как да комуникирате правилно с нея.
 

Бюджетни организации: Годишно счетоводно приключване и ГФО за 2019 г.
Бюджетни организации: Годишно счетоводно приключване и ГФО за 2019 г.

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук


3. Заглавия, които грабват вниманието.
 
Ако заглавието на рекламната Ви страница не грабне вниманието на клиента, той надали ще отдели от времето си да я прочете. Затова отделете време, за да изберете уникално заглавие, което показва, че продуктът Ви е полезен, и то така, че всичко, което искате да кажете, да става ясно непосредствено. 
 
4. Убедителност.
 
Важно е да изредите качествата на продукта си и предимствата му. Но следва и да ги докажете. Можете да го направите например с демонстрационни видеа или снимки, както и с мнения от клиенти.
 
5. Ясен език, кратки параграфи, разговорен тон.
 
Важно е всеки потребител, който отвори страницата Ви, да разбере за какво му говорите. Да не го атакувате със стени от текст, защото те не го стимулират да чете. Тонът Ви трябва да бъде такъв, че да се усеща, сякаш водите диалог с четящия го, защото това предразполага. 
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: рекламни странициклиентимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви

от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...

3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби

от Biznesidei.bg
30 Август 2016
Едно от най-добрите полета за изява на стартиращите предприемачи в момента е...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Надомна работа за рециклиране: реставриране на стари мебели


why does viagra not work on melevitra vs viagra reviews viagra on linecanadian viagra without a doctor prescription https://popularedstore.com/ buy viagra online canada pharmacysildenafil side...

Пренебрегваната продажбена техника


how to enhance viagra effects how many viagra pills should i take viagra dosage options...

3 начина да се справите с негативните служители


how long does it take viagra to activatehow much money is sold on viagra a year cialis pricesviagra side effects https://popularedstore.com/ viagra generic what viagra doesviagra and hearing loss...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.