Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета за онлайн реклама, които да имате предвид

от
421 0 20 Януари. 2021
Директен маркетинг

4 съвета за онлайн реклама, които да имате предвид
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

В дигиталната ера, дори и при наличие на физически магазин, присъствието онлайн е неразделна част от маркетинговите усилия.

Какво да направите, за да са по-ефективни Вашите в дигиталната си част? Ето няколко съвета:
 
1. Проследявайте конверсиите.
 
Конверсиите са действията, които искате потребителите да извършат - да кликнат на линк например. Проследяването им ще Ви покаже кои конкретни подходи в рекламирането дават резултат и кои не. Ако сте разпратили рекламна кампания по имейлите, съдържаща линк към страница за поръчка, конверсиите ще Ви дадат представа колко хора са кликнали на този линк. А от това ще прецените дали кампанията Ви е привлякла достатъчно внимание или не.
 
2. Целете се в правилната аудитория.
 
Иначе казано, продавайте само на онези, които има шанс да купят. Не хабете усилията си да превръщате незаинтересованите в купувачи. Това само ще Ви коства невъзстановими финансови средства. Ако не сте си изяснили профила на целевия Ви купувач, отделете време на това. После ще Ви е по-лесно да персонализирате рекламите си.
 
3. Оптимизирайте рекламните си страници.
 

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук


Те трябва да са ясни, конкретни, точни, да предоставят всичката необходима информация на едно място. Да привличат внимание върху ползите от стоките и услугите Ви, а не само върху характеристиките им. Съдържанието им трябва да е ориентирано към изпълнението на конкретната цел на страницата - покупка, да речем.
 
4. Анализирайте резултатите.
 
За да знаете точно как да предлагате на своите конкретни клиенти, трябва да следите резултатите от кампаниите си. Тези резултати ще Ви покажат кои усилия са печеливши, за да наблегнете на тях, и кои не са, за да ги изоставите. Това не само ще Ви донесе повече поръчки, но и ще Ви спести излишни разходи за реклама, която не носи възвращаемост.
 
източник: entrepreneur.com

______________________________________

изображение от: Vlada Karpovich from Pexels
 
 

Tags: маркетинг и рекламарекламна кампаниярекламни страници

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 грешки, които да избегнете при следващата си имейлинг рекламна кампания

от Biznesidei.bg
04 Март 2022
Рекламирането по имейл остава един от най-ефективните и същевременно...

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.