4 съвета за онлайн реклама, които да имате предвид
923
0
20 Януари. 2021
Директен маркетинг
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
В дигиталната ера, дори и при наличие на физически магазин, присъствието онлайн е неразделна част от маркетинговите усилия.
Какво да направите, за да са по-ефективни Вашите в дигиталната си част? Ето няколко съвета:
1. Проследявайте конверсиите.
Конверсиите са действията, които искате потребителите да извършат - да кликнат на линк например. Проследяването им ще Ви покаже кои конкретни подходи в рекламирането дават резултат и кои не. Ако сте разпратили рекламна кампания по имейлите, съдържаща линк към страница за поръчка, конверсиите ще Ви дадат представа колко хора са кликнали на този линк. А от това ще прецените дали кампанията Ви е привлякла достатъчно внимание или не.
2. Целете се в правилната аудитория.
Иначе казано, продавайте само на онези, които има шанс да купят. Не хабете усилията си да превръщате незаинтересованите в купувачи. Това само ще Ви коства невъзстановими финансови средства. Ако не сте си изяснили профила на целевия Ви купувач, отделете време на това. После ще Ви е по-лесно да персонализирате рекламите си.
3. Оптимизирайте рекламните си страници.
Те трябва да са ясни, конкретни, точни, да предоставят всичката необходима информация на едно място. Да привличат внимание върху ползите от стоките и услугите Ви, а не само върху характеристиките им. Съдържанието им трябва да е ориентирано към изпълнението на конкретната цел на страницата - покупка, да речем.
4. Анализирайте резултатите.
За да знаете точно как да предлагате на своите конкретни клиенти, трябва да следите резултатите от кампаниите си. Тези резултати ще Ви покажат кои усилия са печеливши, за да наблегнете на тях, и кои не са, за да ги изоставите. Това не само ще Ви донесе повече поръчки, но и ще Ви спести излишни разходи за реклама, която не носи възвращаемост.
източник: entrepreneur.com
______________________________________
изображение от: Vlada Karpovich from Pexels
______________________________________
изображение от: Vlada Karpovich from Pexels
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
5 грешки, които да избегнете при следващата си имейлинг рекламна кампания
от Biznesidei.bg
04 Март 2022
Рекламирането по имейл остава един от най-ефективните и същевременно...
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари