Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 цели на ефективния рекламен текст и как да ги постигнете

от
650 0 17 Декември. 2021
Директен маркетинг

3 цели на ефективния рекламен текст и как да ги постигнете
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Когато подготвяте рекламен текст, целите да грабнете вниманието на клиентите, да ги накарате да Ви се доверят и да поръчат от Вас.

Какво обаче да направите, за да постигнете тези 3 цели? 
 
Ето какво:
 
1. Грабване на вниманието.
 
За да го прочете клиентът, Вашият рекламен текст следва да бъде:
- кратък и ясен, за да не хаби време и да не кара клиентите да се чудят какво точно им казвате;
- оригинален - клиентите четат реклами ежедневно; за да обърнат внимание на Вашата, тя трябва да е различна;
- естетически издържана - ако текстът Ви е оформен неприятно или хаотично, клиентите няма да си губят времето с него.
В някои случаи е подходящо да подготвите текста по забавeн или хумористичен начин, защото ако клиентите се забавляват с него, ще са по-склонни да го прочетат.
 
2. Печелене на доверие.

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук


 
Ако клиентите не Ви вярват, няма да поръчат от Вас. Рекламният Ви текст може да ги убеди, като им покаже:
- автентичността Ви - т.е. не хвалите прекалено много стоките си, а споделяте точно какви са ползите им. Тук е добра идея да включите всякакви материали, които да покажат в действие стоките Ви - снимки и видеа, например.
- авторитета и познанията Ви в сферата Ви на работа - защото ако сте експерт, клиентите ще имат причина да Ви се доверят. Можете да демонстрирате знанията си, като споделите важна информация или като направите демонстрация.
- индиректни препоръки - ако имате партньори, които се ползват с добро реноме сред клиентите, да споделите, че работите заедно, ще е във Ваша полза.
 
3. Убеждаване на клиентите да поръчат.
 
За да ги стимулирате за поръчка (или друго действие - абониране за бюлетин, например), разчитайте на:
- ясно посочване какво искате да направят клиентите - кажете им го директно, за да няма съмнения;
- повтaряне още веднъж на предимствата на продуктите - колкото по-дълъг е рекламният текст, толкова по-лесно е за клиентите да забравят ползите, които ги очакват, ако си вземат стоките Ви;
- създаване на усещане за спешност с помощта на ограничени във времето оферти или ограничени количества.
 
източник: entrepreneur.com

____________________________________________

изображение от LinkedIn Sales Navigator from Pexels
 

Tags: рекламен текстклиентипродукти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви

от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.