Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 цели на ефективния рекламен текст и как да ги постигнете

от
570 0 17 Декември. 2021
Директен маркетинг

3 цели на ефективния рекламен текст и как да ги постигнете
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Когато подготвяте рекламен текст, целите да грабнете вниманието на клиентите, да ги накарате да Ви се доверят и да поръчат от Вас.

Какво обаче да направите, за да постигнете тези 3 цели? 
 
Ето какво:
 
1. Грабване на вниманието.
 
За да го прочете клиентът, Вашият рекламен текст следва да бъде:
- кратък и ясен, за да не хаби време и да не кара клиентите да се чудят какво точно им казвате;
- оригинален - клиентите четат реклами ежедневно; за да обърнат внимание на Вашата, тя трябва да е различна;
- естетически издържана - ако текстът Ви е оформен неприятно или хаотично, клиентите няма да си губят времето с него.
В някои случаи е подходящо да подготвите текста по забавeн или хумористичен начин, защото ако клиентите се забавляват с него, ще са по-склонни да го прочетат.
 
2. Печелене на доверие.

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук


 
Ако клиентите не Ви вярват, няма да поръчат от Вас. Рекламният Ви текст може да ги убеди, като им покаже:
- автентичността Ви - т.е. не хвалите прекалено много стоките си, а споделяте точно какви са ползите им. Тук е добра идея да включите всякакви материали, които да покажат в действие стоките Ви - снимки и видеа, например.
- авторитета и познанията Ви в сферата Ви на работа - защото ако сте експерт, клиентите ще имат причина да Ви се доверят. Можете да демонстрирате знанията си, като споделите важна информация или като направите демонстрация.
- индиректни препоръки - ако имате партньори, които се ползват с добро реноме сред клиентите, да споделите, че работите заедно, ще е във Ваша полза.
 
3. Убеждаване на клиентите да поръчат.
 
За да ги стимулирате за поръчка (или друго действие - абониране за бюлетин, например), разчитайте на:
- ясно посочване какво искате да направят клиентите - кажете им го директно, за да няма съмнения;
- повтaряне още веднъж на предимствата на продуктите - колкото по-дълъг е рекламният текст, толкова по-лесно е за клиентите да забравят ползите, които ги очакват, ако си вземат стоките Ви;
- създаване на усещане за спешност с помощта на ограничени във времето оферти или ограничени количества.
 
източник: entrepreneur.com

____________________________________________

изображение от LinkedIn Sales Navigator from Pexels
 

Tags: рекламен текстклиентипродукти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви

от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.