Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 съществени грешки при продажбите, които трябва да избягвате

от
4871 0 25 Януари. 2016
Директен маркетинг

3 съществени грешки при продажбите, които трябва да избягвате
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

В маркетинга няма рецепти какво ще проработи. Обикновено всичко се свежда до тестове. Разработвате стратегия, тествате я, разглеждате резултатите. Разработвате друга стратегия, тествате я, разглеждате резултатите, сравнявате с предходната стратегия. И т.н., и т.н.

От друга страна обаче има неща, които със сигурност е вредно да правите. Грешки, чието допускане ще се отрази по силно негативен начин върху бизнеса, проdуктите и услугите Ви. Запознайте се с 3 подобни грешки (и се старайте да не ги допускате, разбира се):
 
1. Досадното настояване.
 
Понякога просто трябва да пуснете клиента да си отиде, без да сте му продали каквото и да било. В крайна сметка той трябва да е сигурен в покупката си. Това е особено важно, когато става дума за телемаркетинг. Ако станете настоятелни до нахалство, това ще изгони клиента. Помнете, че покупката е негово право, не задължение. Вие трябва да му повлияете така, че той да направи свободно избора си, но във Ваш интерес. Вместо да атакувате потребителите, попитайте ги кога ще им бъде удобно да поговорите за продукта. Какво конкретно искат да научат за него, за да вземат информирано решение? В последствие се свържете с тях още 2-3 пъти. Ако усилията Ви не дадат резултат, дайте 6 месеца време на клиента си, преди да се опитате да му продавате отново.
 
2. Пропускането на момента.
 
Изглежда ли клиентът заинтересован към продукта Ви? Ако покаже интерес, трябва да го "атакувате" агресивно. Не чакайте! Ако e необходимо, уредете си среща очи в очи. Или насрочете нов телефонен разговор в рамките на днешния или утрешния ден. Трябва да сграбчвате всеки шанс за продажба, който Ви се отвори. Ако клиентът купи продукта Ви, възползвайте се от положителната му настройка и му предложете друг продукт, който съпътства или допълва закупения. 
 
3. Неприятната демонстрация на прекалена увереност.
 

Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство
Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук


Не сте съвършеният продавач? Прекрасно! Признайте си го. Клиентите предпочитат да общуват с хора, вместо с продавачи, чийто единствен интерес е да измъкнат парите от джоба им. Това не означава да се показвате прекалено разтревожени или некомпетентни. Всичко опира до това да покажете, че сключването на сделката не Ви е идея фикс. Демонстрирайте увереност, когато описвате продукта, но не ставайте арогантни. Продуктът Ви не е съвършен и Вие го знаете. Клиентът Ви също. Трябва да покажете, че разбирате притесненията на отсрещната страна, но и че ползите от това, което предлагате, са много по-големи и чувствително ще променят живота на клиента Ви към по-добро. Имайте предвид, че в маркетинга максимата "Понякога трябва да загубиш битката, за да спечелиш войната." също е в сила. Понякога трябва да загубите настоящата продажба, за да уверите клиента, че действително Ви е грижа за неговия интерес, не само за Вашия собствен. Успеете ли, той ще се върне при Вас.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: продажбигрешкимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 грешки, които да избегнете при следващата си имейлинг рекламна кампания

от Biznesidei.bg
04 Март 2022
Рекламирането по имейл остава един от най-ефективните и същевременно...

5 грешки, които Ви пречат да продавате

от Biznesidei.bg
13 Март 2020
За да реализирате приходи и печалби, първо трябва да реализирате продажби. Което...

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...

7 фатални за бизнеса маркетингови грешки

от Biznesidei.bg
16 Април 2019
Подходящата маркетингова стратегия може да привлече внимание към бизнеса Ви,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.