Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 неща, които да направите, преди да пратите рекламен имейл

от
4390 0 15 Октомври. 2019
Директен маркетинг

3 неща, които да направите, преди да пратите рекламен имейл
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Имайл маректингът е особено полезен сега, когато общо взето всеки има достъп до Интернет от всяка точка.

Той е директен и има свойството да пести разходи.
 
За да е ефективен обаче се налага да изпраща такова съобщение на потребителите, което да ги стимулира да направят покупка, ако не веднага, то поне в кратки срокове. Затова е много важно да е внимателно подготвен.
 
Преди да го пратите на клиентите си обаче, проверете следните 3 неща:
 
1. Как ще изглежда съобщението при получателите и работят ли всички линкове.
 
Ако имейлът Ви изглежда зле, никой няма да се зачете в него. Ако линковете за поръчки не работят, никой няма да поръча. За да си осигурите и читатели, и потребители, трябва да изпипате външния вид и да се уверите, че страниците за поръчка работят отлично. Че зареждат бързо и са лесни за използване - също.
 
2. Прегледайте листата от имейли, на които ще пращате съобщението си, както и резултатите от предходните кампании. 
 
Няма смисъл да хвърляте усилия на вятъра. Пращайте съобщения на хора, които искат да ги получават и се интересуват от тях. За всички останали имейлите Ви ще са спам и ако после искате да им продадете нещо, те няма да го купят, защото ще Ви асоциират с този спам. 

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук


 
Що се отнася до проверката на предходните резултати, тя ще Ви покаже дали сте на прав път с настоящото си съобщение. Ако в предходен случай такъв тип реклама е дал високи резултати, шансовете да го направи и сега са добри. Обратното - дала ли е ниски, редактирайте съобщението.
 
3. Проверете внимателно рекламния текст.
 
Никой няма да Ви приеме сериозно, ако имате правописни, печатни, граматически грешки в рекламния си текст. Няма значение, че всички ги допускаме. Свикнете да следите за тях и да ги изчиствате. В противен случай получателите на имейла Ви ще останат с впечатление, че Ви липсва професионализъм. А кой би купил от Вас в подобен случай?
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: имейл маркетингрекламен текстдиректен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 цели на ефективния рекламен текст и как да ги постигнете

от Biznesidei.bg
17 Декември 2021
Когато подготвяте рекламен текст, целите да грабнете вниманието на клиентите, да...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.