Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 неща, които да направите, преди да пратите рекламен имейл

от
156 0 15 Октомври. 2019
Директен маркетинг

3 неща, които да направите, преди да пратите рекламен имейл
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Имайл маректингът е особено полезен сега, когато общо взето всеки има достъп до Интернет от всяка точка.

Той е директен и има свойството да пести разходи.
 
За да е ефективен обаче се налага да изпраща такова съобщение на потребителите, което да ги стимулира да направят покупка, ако не веднага, то поне в кратки срокове. Затова е много важно да е внимателно подготвен.
 
Преди да го пратите на клиентите си обаче, проверете следните 3 неща:
 
1. Как ще изглежда съобщението при получателите и работят ли всички линкове.
 
Ако имейлът Ви изглежда зле, никой няма да се зачете в него. Ако линковете за поръчки не работят, никой няма да поръча. За да си осигурите и читатели, и потребители, трябва да изпипате външния вид и да се уверите, че страниците за поръчка работят отлично. Че зареждат бързо и са лесни за използване - също.
 
2. Прегледайте листата от имейли, на които ще пращате съобщението си, както и резултатите от предходните кампании. 
 
Няма смисъл да хвърляте усилия на вятъра. Пращайте съобщения на хора, които искат да ги получават и се интересуват от тях. За всички останали имейлите Ви ще са спам и ако после искате да им продадете нещо, те няма да го купят, защото ще Ви асоциират с този спам. 

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


 
Що се отнася до проверката на предходните резултати, тя ще Ви покаже дали сте на прав път с настоящото си съобщение. Ако в предходен случай такъв тип реклама е дал високи резултати, шансовете да го направи и сега са добри. Обратното - дала ли е ниски, редактирайте съобщението.
 
3. Проверете внимателно рекламния текст.
 
Никой няма да Ви приеме сериозно, ако имате правописни, печатни, граматически грешки в рекламния си текст. Няма значение, че всички ги допускаме. Свикнете да следите за тях и да ги изчиствате. В противен случай получателите на имейла Ви ще останат с впечатление, че Ви липсва професионализъм. А кой би купил от Вас в подобен случай?
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: имейл маркетингрекламен текстдиректен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

За успех на имейл маркетинга фокусирайте се върху подходящите момент, дизайн и заглавие

от Biznesidei.bg
18 Ноември 2016
Имейл маркетингът е силно рекламно оръжие, особено за фирмите, предлагащи своите...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Какво е мобинг? Какви са резултатите?


http://canadianpharmacystorm.com r http://viagrawithoutdoctorspres.com k http://canpharmb3.com 8 http://genericvgrmax.com s http://cialisxtl.com...

Бизнес идеи, които работят и в по-лоши икономически условия


[url=http://prednisonetl.com/]prednisone otc[/url]...

Тест: Доколко сте мотивирани на работа


[url=https://albuterol365.com/]albuterol 0.5[/url] [url=https://diflucan10.com/]diflucan 200 mg tab[/url] [url=https://diflucan5.com/]diflucan 150 mg[/url] [url=https://furosemide1.com/]furosemide 80...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.