Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

13 качества, споделяни от добрите продавачи

от
1384 0 19 Юни. 2020
Директен маркетинг

13 качества, споделяни от добрите продавачи
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да генерира приходи една фирма, се нуждае от добри продавачи.

Тук не става дума само за хората, които стоят на каса и се срещат очи в очи с клиентите. Тук става дума за всички служители, заети с реализирането на продажби през всички рекламни канали на фирмата.
 
Как да познаете тези добри продавачи? Следете за следните качества:
 
1. Загриженост за интересите на потребителите.
 
Добрите продавачи не са загрижени само за реализирането на продажбата и генерирането на печалба. Те разбират, че ако се грижат за интересите на клиентите и им предлагат качествени стоки и услуги, клиентите ще се върнат за още.
 
2. Уверени са.
 
Защото познават и вярват в стоките, които предлагат. Това се предава и на потенциалните потребители.
 

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук


3. Винаги са готови да реализират продажба.
 
Добрите продавачи знаят, че възможностите за реализиране на продажби изникват и в най-неочакваните случаи. Затова са подготвени и способни да се възползват от всеки удобен момент.
 
4. Не се "набиват на очи".
 
Добрите продавачи не изглеждат така сякаш непременно искат да Ви "пробутат" нещо. Те изглеждат така, сякаш искат непременно да Ви помогнат. И проявяват разбиране, когато получат отказ.
 
5. Не се отказват.
 
Ако една стратегия за продажби не проработи, търсят нови и опитват с тях. Добрите продавачи не се предават само защото са получили отказ. 
 
6. Комуникативни са.
 
Имат желание да общуват с клиентите, да чуят проблемите им, да ги насочат към стоки и услуги, които решават тези проблеми.
 
7. Умеят да изслушват.
 
Добрите продавачи не са само умели в комуникирането на качествата и предимствата на продуктите, които предлагат. Те са много добри в това да слушат какво им се говори, защото са нясно, че именно там се крият следващите им успешни рекламни послания.
 
8. Способни са да вършат няколко неща едновременно.
 
Продажбите не се затварят една по една. Не, част от тях още са на начална фаза, за други предстои затваряне, по трети още текат преговори. Добрите продавачи умеят да "жонглират" с тези различни състояния.
 
9. Дават обратна връзка.
 
Продавачите са хората, които комуникират тясно с клиентите. Затова и обратната им връзка е толкова ценна.
 
10. Постоянни са.
 
Постоянството е чудесно качество в продажбите, защото предизвиква доверие. Клиентите са склонни да вярват на фирми, от които знаят какво да очакват. Колкото по-консистентни в продажбените си усилия са Вашите продавачи, толкова резултатите им ще са по-добри.
 
11. Честни са.
 
Защото знаят, че доверието се печели трудно, а се губи скорострелно. Затова са откровени и с клиентите, и с ръководителите си.
 
12. Фокусирани са в работата си.
 
Когато добрият продавач се захване с дадена продажба, той не се разсейва от социални мрежи или имейли. Той е съсредоточен върху нея и се труди за затварянето ѝ.
 
13. Оптимистични и позитивни са.
 
От една страна това предразполага хората да говорят с тях. От друга им помага да се мотивират, дори когато нещата не вървят в най-добрата посока.
 
източник: businessnewsdaily.com
 

Tags: продажбиклиентипродавачи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

Как клиентите реагират на цветовете на марката Ви

от Biznesidei.bg
07 Ноември 2017
Търговската марка, освен че често върви с текст, обикновено съдържа определен...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.