Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има

от
5010 0 26 Юли. 2017
Успешни стратегии

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче фирмите внимателно да си избират клиентите, защото има такива, които вместо печалби носят загуби.

Те са особено вредни за развиващия се бизнес. Ако Вашият е такъв, избягвайте следните видове потребители, които повече ще Ви навредят, отколкото помогнат:
 
1. Тормозещият Ви.
 
Той смята, че е най-важният човек за Вашия бизнес. При най-малкия проблем иска да говори с мениджър или дори със собственика. Държи се грубо, крещи и изисква обезщетение, дори когато проблемът му може да бъде решен бързо и лесно. Ако изискванията му не бъдат удовлетворени, заплашва със съд. Тези клиенти не само губят времето Ви, но и вредят на морала на служителите. Имайки предвид колко важни са добрите служители за фирмата, по-добре да се лишите от тормозещият Ви клиент.
 
2. Хабящият времето Ви.
 
Да обърнете внимание на клиентите си е важно. Но трябва да става в разумни граници. Ако имате клиенти, които не поръчват големи количества, но Ви губят времето така, сякаш го правят, по-добре да се лишите от тях. Времето също струва пари и трябва да цените своето. Потребители, които непрекъснато звънят, разпитват с часове преди да се решат да купят или в последствие държат на непрекъсната поддръжка, не си струват усилията.
 
3. Пазарящият се за всичко.
 

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук

365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети
365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети

Повече детайли тук


Клиентът, който винаги се опитва да плати по-ниска цена от определената, не иска да купи продукта Ви. Той просто иска да се пазари и единственото, което го радва, е успехът в намаляването на цената. Ако той не уважава труда и разходите Ви и непрекъснато иска отстъпка, просто спрете да се занимавате с него. 
 
4. Оплакващият се онлайн.
 
Той никога не изразява недоволството си очи в очи. Но винаги критикува в онлайн пространството. Вместо да се обърне към Вас за разрешаване на проблема му, той го споделя в социалните мрежи и подронва репутацията Ви. Подобно отношение е неетично, да не говорим колко Ви вреди. Лишете се от тези клиенти, защото загубите от тях значително надхвърлят печалбите.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: клиентизагубимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.