Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има

от
331 0 26 Юли. 2017
Успешни стратегии

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче фирмите внимателно да си избират клиентите, защото има такива, които вместо печалби носят загуби.

Те са особено вредни за развиващия се бизнес. Ако Вашият е такъв, избягвайте следните видове потребители, които повече ще Ви навредят, отколкото помогнат:
 
1. Тормозещият Ви.
 
Той смята, че е най-важният човек за Вашия бизнес. При най-малкия проблем иска да говори с мениджър или дори със собственика. Държи се грубо, крещи и изисква обезщетение, дори когато проблемът му може да бъде решен бързо и лесно. Ако изискванията му не бъдат удовлетворени, заплашва със съд. Тези клиенти не само губят времето Ви, но и вредят на морала на служителите. Имайки предвид колко важни са добрите служители за фирмата, по-добре да се лишите от тормозещият Ви клиент.
 
2. Хабящият времето Ви.
 
Да обърнете внимание на клиентите си е важно. Но трябва да става в разумни граници. Ако имате клиенти, които не поръчват големи количества, но Ви губят времето така, сякаш го правят, по-добре да се лишите от тях. Времето също струва пари и трябва да цените своето. Потребители, които непрекъснато звънят, разпитват с часове преди да се решат да купят или в последствие държат на непрекъсната поддръжка, не си струват усилията.
 
3. Пазарящият се за всичко.
 

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми
Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми

Повече детайли тук


Клиентът, който винаги се опитва да плати по-ниска цена от определената, не иска да купи продукта Ви. Той просто иска да се пазари и единственото, което го радва, е успехът в намаляването на цената. Ако той не уважава труда и разходите Ви и непрекъснато иска отстъпка, просто спрете да се занимавате с него. 
 
4. Оплакващият се онлайн.
 
Той никога не изразява недоволството си очи в очи. Но винаги критикува в онлайн пространството. Вместо да се обърне към Вас за разрешаване на проблема му, той го споделя в социалните мрежи и подронва репутацията Ви. Подобно отношение е неетично, да не говорим колко Ви вреди. Лишете се от тези клиенти, защото загубите от тях значително надхвърлят печалбите.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: клиентизагубимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

Как да опознаете клиентите си?

от Biznesidei.bg
20 Април 2017
За да предложите на един клиент продукт, който той действително да пожелае, трябва...

3 реплики, с които да превърнете потенциалните в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Февруари 2017
Първият Ви разговор с потенциален клиент е една от най-важните част и на процеса...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.