Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 маркетингови грешки, които задължително да избягвате

от
5034 0 31 Юли. 2018
Успешни стратегии

3 маркетингови грешки, които задължително да избягвате
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако маркетингът Ви е лош, хората няма да купуват продуктите Ви и да поръчват услугите Ви. Затова и трябва да внимавате да не допускате значителни грешки, които могат да костват много на бизнеса Ви.

За какви грешки става въпрос? Ето 3 примера:
 
1. Не хабете прекалено много време в израждане на продукта си без да го тествате на пазара.
 
Имате ли идея за продукт, тествайте го. Не хабете време да го създавате, без да сте се уверили, че ще има кой да го купи, особено ако произвеждането на продукта е скъпо. Говорете с целевите си клиенти, проучете какво искат те от продукта Ви, какви негови характеристики биха ги накарали да го купят. Опитайте се дори да получите предварителни поръчки, за да можете да улекотите процеса по извеждане на продукта на пазара.
 
2. Не рекламирайте на всички.
 
Това само ще разпилее усилията Ви. Съсредоточете изцяло върху хората, които биха купили продуктите Ви. Рекламирайте само на тях и то само в онези канали за комуникация, където се намират те. Така от една страна ще рекламирате пред потребители, при които имате значителни шансове за покупка, а от друга - ще спестите разходи.
 
3. Не прибързвайте с мащабите.
 

Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук


Няма как да изградите популярна марка от момента, в който започнете да предлагате продуктите си на пазара. Спечелете целевите си клиенти първо, тогава мислете за брандинга. Няма как бизнесът Ви да стане известен, когато никой не е купувал от него и, поради това, клиентите нямат основание да разчитат на Вас. Съобразявайте маркетинговите си усилия с мащабите на фирмата си. Това, че нямате свръхпопулярна марка, няма да намали качеството на продуктите Ви, нито нуждата на клиентите от тях.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетинг и рекламаклиентипродукти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.