Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от
626 0 10 Април. 2018
Успешни стратегии

3 качества, които печелят доверието на клиентите
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да са сигурни, че ще получат именно онова, което обещавате.

За да повторят покупката пък, е важно не просто да Ви вярват, а да са видели на практика, че го заслужавате. В крайна сметка повторната покупка е винаги повторно гласуване на доверие.
 
Как обаче да покажете на потребителите именно, че могат да Ви се доверят? Ето как:
 
1. Донесете им реална ценност.
 
Продуктите и услугите Ви действително трябва да бъдат ценни за потребителите и това да си личи още на пръв поглед. Колкото по-ясно е какво представляват стоките Ви и какво печелят клиентите от ползването им, толкова по-лесно ще реализирате продажбите си. Уверете се обаче, че не просто обещавате полезност, а действително я давате. 
 
2. Бъдете постоянни.
 
Клиентите имат нужда от сигурност, когато потребяват. За да им вдъхнете това чувство, трябва да бъдете постоянни в това, което предлагате. Качеството на продуктите Ви трябва да бъде на едно и също ниво. Това ще създаде у потребителите усещането, че знаят какво да очакват от Вас, а тази яснота носи спокойствие.
 

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук


3. Бъдете прозрачни.
 
Честността също внушава спокойствие, защото елиминира опасността от измама. Ако дори в случай на грешка, предпочетете откровено да признаете, да се извините и да предложите компенсация, клиентите ще Ви имат доверие. Ако сте честни за качествата и недостатъците на продуктите си, съставките и начините им на производство, клиентите няма да имат основание да се съмняват във Вас. Обратното, ако държите да скриете нещо от потребителите, те ще загубят доверието си във Вас и ще се съмняват, дори когато всъщност им казвате истината.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: клиентипродуктимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има

от Biznesidei.bg
26 Юли 2017
Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче...

Как да опознаете клиентите си?

от Biznesidei.bg
20 Април 2017
За да предложите на един клиент продукт, който той действително да пожелае, трябва...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Валидна ли е още обявата интересувам се моля пишете ми...

Кодекс на труда и още 12 ТРЗ закони и наредби, които работодателят трябва да спазва


димитрина...

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.