Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от
329 0 10 Април. 2018
Успешни стратегии

3 качества, които печелят доверието на клиентите
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да са сигурни, че ще получат именно онова, което обещавате.

За да повторят покупката пък, е важно не просто да Ви вярват, а да са видели на практика, че го заслужавате. В крайна сметка повторната покупка е винаги повторно гласуване на доверие.
 
Как обаче да покажете на потребителите именно, че могат да Ви се доверят? Ето как:
 
1. Донесете им реална ценност.
 
Продуктите и услугите Ви действително трябва да бъдат ценни за потребителите и това да си личи още на пръв поглед. Колкото по-ясно е какво представляват стоките Ви и какво печелят клиентите от ползването им, толкова по-лесно ще реализирате продажбите си. Уверете се обаче, че не просто обещавате полезност, а действително я давате. 
 
2. Бъдете постоянни.
 
Клиентите имат нужда от сигурност, когато потребяват. За да им вдъхнете това чувство, трябва да бъдете постоянни в това, което предлагате. Качеството на продуктите Ви трябва да бъде на едно и също ниво. Това ще създаде у потребителите усещането, че знаят какво да очакват от Вас, а тази яснота носи спокойствие.
 

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук


3. Бъдете прозрачни.
 
Честността също внушава спокойствие, защото елиминира опасността от измама. Ако дори в случай на грешка, предпочетете откровено да признаете, да се извините и да предложите компенсация, клиентите ще Ви имат доверие. Ако сте честни за качествата и недостатъците на продуктите си, съставките и начините им на производство, клиентите няма да имат основание да се съмняват във Вас. Обратното, ако държите да скриете нещо от потребителите, те ще загубят доверието си във Вас и ще се съмняват, дори когато всъщност им казвате истината.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: клиентипродуктимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има

от Biznesidei.bg
26 Юли 2017
Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче...

Как да опознаете клиентите си?

от Biznesidei.bg
20 Април 2017
За да предложите на един клиент продукт, който той действително да пожелае, трябва...

3 реплики, с които да превърнете потенциалните в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Февруари 2017
Първият Ви разговор с потенциален клиент е една от най-важните част и на процеса...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...

Майкъл Дел и 10 цитата за следването на мечтите, усилената работа и още


Az se nujdaq ot pari4ni sredstva molq pomognete spe6no...

Надомна работа: Изработване на декоративни възглавници


сайта ви е супер!...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.