Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 стъпки към ефективните оперативки

от
391 0 02 Ноември. 2017
Мениджмънт

3 стъпки към ефективните оперативки
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Оперативките са ключова част от бизнеса. Те информират и служители, и ръководство за възникнали промени, за нови продукти и услуги, за наболели проблеми...

Това е в сила, обаче, само когато оперативките се провеждат ефективно, без да губят излишно време и без да стават скучни.
 
Как да направите Вашите оперативки именно такива?
 
1. Предварително обявете темата и ключовите ѝ точки.
 
Това ще помогне на всеки да е наясно какво е важно да подготви, за да вземе пълноценно участие на оперативката. Освен това ще покаже нейната смисленост и важност. Ако просто организирате срещи за разговори с персонала, можете да го направите на по чашка след работа. Изискате ли от хората си да отделят време от служебните си задължения, трябва да имат полза от това.
 
2. Изяснете целите на оперативката.
 
Без значение дали ще информирате за нов продукт, дали ще проведете дискусии по някакъв проект или ще промените фирмена политика, целта на срещата трябва да е ясна. Това ще поддържа нейния фокус и няма да ѝ позволи да се отвлича със странични теми. Освен това ще можете да преустановите оперативката в точния момент, защото ще знаете кога са покрити всички нейни цели.
 

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук


3. Ангажирайте всички, като им отредите време, в което да споделят вижданията си.
 
Ако само няколко души говорят на срещата, за останалите тя ще е скучна. Пък и няма да е ефективна, защото няма да се чуят всички мненията си. Избегнете го като дадете думата на абсолютно всеки от участниците. Така те ще бъдат по-ангажирани, ще вземат по-дейно участие и няма да се чувстват като гости, които просто седят и чакат разговорите да приключат, за да си тръгнат.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: оперативкауправление на персоналаслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да задържите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
18 Септември 2018
Ако допреди няколко години пазарът на труда можете да предложи разнообразие от...

Как да дисциплинирате и уволните служители

от Biznesidei.bg
24 Април 2018
Лошата дисциплина сред служителите е един от най-неприятните проблеми пр...

5 сигнала, че преуморявате служителите си

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Преумореният човек е неефективен, независимо какво върши. Ако искате неефективни...

4 начина да запазите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
20 Октомври 2017
Добрите служители са хората, които могат да изведат една фирма към успех. Ако тя...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.