Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 начина да се справите с досадните колеги

от
2290 0 13 Юни. 2014
Човешки ресурси

6 начина да се справите с досадните колеги
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Добрите колеги могат да направят работата Ви приятно преживяване, но досадните могат да направят работното Ви място непоносимо.

Независимо дали сте по-спокойна или по-избухлива натура, все ще се намери някой, който да Ви лази по нервите на работа. Как да се справите с това, обаче?

Ето как:

1. Останете положиелно настроени. Най-доброто, което можете да направите при общуването си с неприятни Вам колеги, е да запазите доброто си настроение. Да се концентрирате върху негативните ситуации може да навреди на концетрацията Ви върху служебните Ви задължения. В крайна сметка от Вас завиви от умението Ви да останете фокусирани и да свършите всичко набелязано за конкретния ден.

2. Открийте общ интерес. Служителите, които имат колеги, с които общуват трудно, трябва да опитат да намерят общи теми и интереси с конкретния човек. Опитайте да откриете поне едно нещо, което имате общо помежду си. Може дори да е общото Ви отвращение към кафето, което да споделите по време на почивката. Това ще направи работата Ви заедно по-поносима.

3. Опитайте да игноирате недостатъците им. Колегите, които работят бавно или са прекалено арогантни, трябва просто да бъдат игнорирани. Ако шефът Ви още не е забелязал проблема или го е игнорирал, не е Ваша работа да се тревожите за него. Дори и безумно да Ви дразни, че колегата Ви никога не е подготвен или че Ви губи времето в безсмислени обяснения, не се съсредоточавайте в недостатъците му. Това само ще Ви накара да се подразните още повече.

4. Отнасяйте се с тях мило. Когато се изправите пред офисния гадняр, негативния или клюкаря, много е важно да останетеспокойни и да продължите да се отнасяте с тях учтиво и мило. Не се намесвайте в спорове, които ще донесат негативи за работата Ви. Просто продължете да се усмихвате и да си вършите задачите.

5. Учтиво се дистанцирайте от жестовете им на внимание. Ако имате колеги, които постоянно Ви засипват с въпроси или непрекъсанато искат да обядвате заедно, трябва учтиво да откажете поканата. Всеки път, когато досаден колега се опитва да Ви разсея от служебните Ви задължения, учтиво го помолете да Ви остави да се занимавате със служебните си задачи и да разговаря с Вас само по въпроси, свързани с работа.

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук




6. Отстоявайте правото си на спокойствие. Ако проблемът с досадния колега продължава да Ви притеснява, трябва да вземете нещата в свои ръце. След като сте направили всичко възможно да намерите решение, трябва да отстоявате правото си на спокойствие. Кажете на колегата си, че Ви разсейва, и че не можете да си свършите работата. Въпреки че трябва да запазите учтив тон, трябва да бъдете настоятелни. Ако нищо не се промени, е време да разговаряте с ръководството.

Tags: бизнесчовешки ресурсиколегиработадосадни колеги

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

7 начина да разпознаете отличния кандидат за работа

от Biznesidei.bg
30 Октомври 2018
Пред Вас са CV-тата на кандидатите за свободната длъжност във Вашата фирма. Как да...

4 начина да останете мотивирани, докато градите бизнес

от Biznesidei.bg
07 Август 2018
Няма как да създадете успешен бизнес за една нощ. Възможно е дори да не успеете да...

10 мисли на Хауърд Шулц за лидерството и бизнес успеха

от Biznesidei.bg
27 Юли 2018
Имайки предвид, че Starbucks е една от най-разпознаваемите марки в световен мащаб, със...

6 знака, че сте намерили перфектния кандидат за работа

от Biznesidei.bg
06 Юли 2018
За всички е ясно колко важно е да назначавате именно онези кандидати, които са...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.