Какво е реклама? Защо е важна?
8916
0
30 Януари. 2014
Успешни стратегии
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
В маркетинга най-важно място заема рекламата. Тя е най-прекия път за комуникация с клиентите. Тя е важна не само за производителите, важна е и за клиентите.
Рекламата е начин, по който една работа, една идея или един продукт се представя на желаната аудитория.
Рекламата има за цел да даде необходимата информация за продуктие на своите клиенти.
Рекламата е средство за постигане на целта. А целта е комуникация с клиентите с цел продажби.
Рекламата , показвайти предимствата на продуктите цели да създава нови нужди в клиентите си.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 съвета за по-добра маркетингова стратегия
от Biznesidei.bg
02 Ноември 2021
Колкото по-добра е Вашата маркетингова стратегия, толкова по-добри резултати ще...
3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга
от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...
5 основни маркетингови правила, които да не забравяте
от Biznesidei.bg
24 Юли 2020
Маркетингът е това, на което разчитаме, за да се утвърдим на пазара и да генерираме...
6 съвета за успешен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
03 Септември 2019
С огромната популярност на YouTube видео маркетингът набра значителна сила. Само си...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари