Как поведението Ви може да Ви спечели повече продажби
4887
0
24 Ноември. 2015
Успешни стратегии
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Продуктите Ви привличат, но поведението Ви определя дали клиентите Ви ще купят от Вас или не. При продажбите трябва да отдадете нужното внимание на това служителите Ви да имат позитивно поведение, при това още преди да се концентрирате върху продуктите си.
Представете си следния случай: виждате на витрината на магазин страхотно палто - точно такова, каквото винаги сте искали. Докато го обличате обаче продавачът назовава цената му. Вие с неудоволствие отговаряте, че е ужасно висока и Вие дори не се нуждаете от това палто, затова надали ще го купите. Продавачът се усмихва разбиращо и Ви казва: "Никой не купува палто като това, защото се нуждае от него. Купува го, защото то е красиво и го кара да се чувства добре." При такива думи няма ли да извадите портфейла си?
Умението да оставате позитивни при всяка ситуация в продажбите, ще Ви осигури успех. Когато имате положително отношение, хората няма как да устоят на изкушението. Запознайте се и със следващите няколко съвета, които могат да Ви съдействат да изградите именно онова позитивно отношение, което ще Ви гарантира повече продажби:
1. Първо визуализирайте сделката. Трябва да видите как клиентът поема собственост над продукта. Продажбата започва от Вас, не от клиента. Напомняйте си го винаги, когато ще пристъпвате към преговори за сделка. Говорете на клиента със сигурност; казвайте "когато", вместо "ако". Например: "Когато купите и използвате този продукт, ще получите <такива и такива> ползи." Не се обезсърчавайте, ако клиенът изглежда несигурен, че действително ще направи покупка. Вашата увереност в крайна сметка е най-силния адвокат на качеството на продуктите Ви.
2. Разберете какво купувачът е правил в миналото. Това винаги води до по-добро разбиране на потенциалния потребител като реален такъв. Не се страхувайте да задавате директни въпроси. Попитайте кога за последно клиентът Ви е купил подобен продукт. Какво му е харесало, какво не му е допаднало? Всеки отговор Ви дава ново късче ценна информация. А и показва на Вашия потенциален клиент, че желанията и вкусовете му Ви интересуват.
3. Считайте всеки клиент за източник на сделка за милиони. Третирайте хората като милионери и те ще се държат като такува. Направете го независимо от поведението на потребителя. Дори и той да се държи като Скрудж от "Коледна песен" на Дикенс, не променяйте поведението си и скоро ще се поздравите с продажба.
Нищо в живота Ви не се отплаща повече от умението да поддържате позитивно поведение. Хората ще Ви запомнят не за това колко пари сте направили и какъв успех сте постигнали, а за това как сте се справяли с проблемите и как сте ги карали да се чувстват. Поведението Ви и умението Ви да влияете положително на поведението на другите ще се отрази и на продажбите Ви, и на всяка друга сфера на живота Ви: бракът, децата, здравето, благосъстоянието, даже късметът.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците
от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване.
За да се подготвите и да...
3 насоки, които да подобрят продажбите Ви
от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...
5 начина да създадете съдържание, на което потребителите доверяват
от Biznesidei.bg
13 Април 2017
Първото и най-важно нещо, когато популяризирате бизнеса си посредством...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари