Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 горещи маркетингови тенденции, които да опитате сега

от
6304 0 25 Юли. 2017
Успешни стратегии

3 горещи маркетингови тенденции, които да опитате сега
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Няма да разберете дали нещо работи за бизнеса Ви, ако не го тествате, оптимизирате и нагодите към собствената си специфична дейност.

Ако имате нужда от свежи маркетингови идеи, които да приложите на практика, вгледайте се в следните 3 тенденции, радващи се на нарастваща популярност:
 
1. Влиятелни личности като маркетингови агенти.
 
Това означава да откриете влиятелна личност в сферата, с която се занимавате, и да си съдействате с нея за популяризиране на продуктите си. Ако успеете да убедите хора, които имат добра репутация в бранша Ви, да тестват продуктите Ви и да изкажат мнение, ще спечелите много. Стига мнението да е позитивно разбира се. Този маркетинг е особено успешен, защото вдъхва доверие в предлаганата стока. Щом някой, комуто клиентите вярват, я препоръчва, и те ще я купят.
 
2. Видео блогове.
 
Особено полезни, защото позволяват да демонстрирате продуктите и услугите, които предлагате. Да ги покажете в действие и да онагледите предимствата им. Това е много по-убедително от дългите страници с обяснения, а и е много по-лесен начин за поемане на информация. Не на последно място видеата позволяват и да се свържете по-добре с потребителите си. Ако те знаят как изглеждате и кои сте, ще са по-склонни да Ви вярват.
 
3. Подкастове.
 

Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители
Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук


Точно както видеата, така и подкастовете (аудио записи с определена тематика) са по-непосредствен начин на предаване на информацията. Все повече хора предпочитат да слушат подкастове, докато отиват или се връщат от работа например, за да спестят време или да го прекарат по-ползотворно. Ако можете да предложите полезна информация, съвети, идеи на потребителите си, този формат се радва на нарастваща популярност и е добра алтернатива на статиите. Освен това може да се използва като метод за събиране на имейл адреси, които в последствие да използвате в имейлинг кампании.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: маркетинг и рекламатенденциирекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Маркетингови тенденции за малкия бизнес

от Biznesidei.bg
16 Май 2016
Днешната силна конкурентност продължава да изисkва все повече и повече усилия от...

4 тенденции, които ще оформят маркетинга през 2016 г.

от Biznesidei.bg
05 Януари 2016
За маркетолозите сега е времето, в което трябва да преразгледат постиженията на...

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.