Колко е важно за бизнеса да внушава доверие онлайн
6357
0
28 Февруари. 2017
Социални мрежи
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Независимо от типа бизнес, важността на това той да вдъхва доверие не може да се подчетае достатъчно. В много отношения тo е най-силното оръжие, което има организацията - тo отличава марката на конкретна компания от нейния най-близък конкурент.
Имайки предвид силата на Интернет, концепцията за доверието се е променила и, за жалост, се е усложнила. Доверието е по-силно от всякога, но механизмът на спечелването му се е изменил драстично.
Ключът към печелене на доверие онлайн е в разбирането защо то е толкова важно за мисията на бизнеса Ви по начало.
Доверието като мениджмънт на репутацията.
В много отношения доверието е от особено значение заради това, което показва за репутацията на марката Ви. Помнете, доверието не е нещо, което получавате по право, а което печелите. А го печелите като комуникирате и изграждате отношения с клиентите си интелигентно и с внимание.
Освен това, за да си го осигурите, поддържате контакти с клиентите посредством множество канали, включително социални мрежи, имейли, сайтове и много други. Начинът, по който се справяте с клиентските оплаквания, също има голямо значение за печеленето на доверие. Затова се налага да реагирате бързо и да решавате проблемите в най-кратни срокове.
Доверието като маркетингов инструмент.
Потребителите са склонни да препоръчват онези компании, на които имат доверие. А в ерата на социалните мрежи и електронните комуникации това е особено лесно. Доволните клиенти вече не трябва да се обаждат на приятелите си, за да споделят добрите си впечатления. С натискането на един бутон те могат да препоръчат компанията Ви сред целия си кръг от приятели и познати. Които със сигурност ще обърнат внимание.
Така че защо доверието онлайн е толкова важно? Защото е от значение за клиентите, а това го прави значимо и за бизнеса по презумпция.
В заключение.
Фирмите в крайна сметка се конкурират за същия набор от клиенти. Имат служители със сходна професионална квалификация. Предлагат подобни продукти и услуги, а и цените им не се различават особено.
Това, което може да ги отличи обаче, са добрите взаимоотношения с клиентите, основани на доверие и надеждност. Ако Вие успеете да вдъхнете такова доверие на своите потребители и го поддържате непрекъснато, те ще изберат именно Вас, а не Вашите съперници на пазара.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари