Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Колко е важно за бизнеса да внушава доверие онлайн

от
681 0 28 Февруари. 2017
Социални мрежи

Колко е важно за бизнеса да внушава доверие онлайн
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Независимо от типа бизнес, важността на това той да вдъхва доверие не може да се подчетае достатъчно. В много отношения тo е най-силното оръжие, което има организацията - тo отличава марката на конкретна компания от нейния най-близък конкурент.

Имайки предвид силата на Интернет, концепцията за доверието се е променила и, за жалост, се е усложнила. Доверието е по-силно от всякога, но механизмът на спечелването му се е изменил драстично.
 
Ключът към печелене на доверие онлайн е в разбирането защо то е толкова важно за мисията на бизнеса Ви по начало.
 
Доверието като мениджмънт на репутацията.
 
В много отношения доверието е от особено значение заради това, което показва за репутацията на марката Ви. Помнете, доверието не е нещо, което получавате по право, а което печелите. А го печелите като комуникирате и изграждате отношения с клиентите си интелигентно и с внимание.
 
Освен това, за да си го осигурите, поддържате контакти с клиентите посредством множество канали, включително социални мрежи, имейли, сайтове и много други. Начинът, по който се справяте с клиентските оплаквания, също има голямо значение за печеленето на доверие. Затова се налага да реагирате бързо и да решавате проблемите в най-кратни срокове.
 
Доверието като маркетингов инструмент.
 
Потребителите са склонни да препоръчват онези компании, на които имат доверие. А в ерата на социалните мрежи и електронните комуникации това е особено лесно. Доволните клиенти вече не трябва да се обаждат на приятелите си, за да споделят добрите си впечатления. С натискането на един бутон те могат да препоръчат компанията Ви сред целия си кръг от приятели и познати. Които със сигурност ще обърнат внимание.

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та
Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та

Повече детайли тук


 
Така че защо доверието онлайн е толкова важно? Защото е от значение за клиентите, а това го прави значимо и за бизнеса по презумпция.
 
В заключение.
 
Фирмите в крайна сметка се конкурират за същия набор от клиенти. Имат служители със сходна професионална квалификация. Предлагат подобни продукти и услуги, а и цените им не се различават особено.
 
Това, което може да ги отличи обаче, са добрите взаимоотношения с клиентите, основани на доверие и надеждност. Ако Вие успеете да вдъхнете такова доверие на своите потребители и го поддържате непрекъснато, те ще изберат именно Вас, а не Вашите съперници на пазара.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: онлайн маркетингсоциални мрежибизнес репутация

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 рекламни трика във Facebook

от Biznesidei.bg
23 Август 2019
За момента Facebook остава една от най-популярните социални мрежи у нас. Ето защо е...

5 грешки на рекламирането в Instagram

от Biznesidei.bg
16 Юли 2019
Една снимка казва 1000 думи. А Instagram - една от най-популярните социални мрежи за...

7 закона на маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
10 Май 2019
Имайки предвид колко много от клиентите Ви имат профили в тях, не можете да си...

6 стъпки за ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
08 Януари 2019
Социалните мрежи са важни за Вашия бизнес и не можете да ги игнорирате....

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга


keo [url=https://casinogameww.com/#]free las vegas slot machines[/url]...

5 стъпки Ви показват как да се преборите със съмненията и да изградите успешен бизнес


Many thanks! Loads of postings! viagra cursor
order viagra online without prescription ink pens viagra [url=http://viaonlinebuymsn.com/]generic...

6 идеи за бизнес през свободното време


abb [url=https://casinogameww.com/#]online gambling[/url]...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.