Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Колко е важно за бизнеса да внушава доверие онлайн

от
6502 0 28 Февруари. 2017
Социални мрежи

Колко е важно за бизнеса да внушава доверие онлайн
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Независимо от типа бизнес, важността на това той да вдъхва доверие не може да се подчетае достатъчно. В много отношения тo е най-силното оръжие, което има организацията - тo отличава марката на конкретна компания от нейния най-близък конкурент.

Имайки предвид силата на Интернет, концепцията за доверието се е променила и, за жалост, се е усложнила. Доверието е по-силно от всякога, но механизмът на спечелването му се е изменил драстично.
 
Ключът към печелене на доверие онлайн е в разбирането защо то е толкова важно за мисията на бизнеса Ви по начало.
 
Доверието като мениджмънт на репутацията.
 
В много отношения доверието е от особено значение заради това, което показва за репутацията на марката Ви. Помнете, доверието не е нещо, което получавате по право, а което печелите. А го печелите като комуникирате и изграждате отношения с клиентите си интелигентно и с внимание.
 
Освен това, за да си го осигурите, поддържате контакти с клиентите посредством множество канали, включително социални мрежи, имейли, сайтове и много други. Начинът, по който се справяте с клиентските оплаквания, също има голямо значение за печеленето на доверие. Затова се налага да реагирате бързо и да решавате проблемите в най-кратни срокове.
 
Доверието като маркетингов инструмент.
 
Потребителите са склонни да препоръчват онези компании, на които имат доверие. А в ерата на социалните мрежи и електронните комуникации това е особено лесно. Доволните клиенти вече не трябва да се обаждат на приятелите си, за да споделят добрите си впечатления. С натискането на един бутон те могат да препоръчат компанията Ви сред целия си кръг от приятели и познати. Които със сигурност ще обърнат внимание.

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук


 
Така че защо доверието онлайн е толкова важно? Защото е от значение за клиентите, а това го прави значимо и за бизнеса по презумпция.
 
В заключение.
 
Фирмите в крайна сметка се конкурират за същия набор от клиенти. Имат служители със сходна професионална квалификация. Предлагат подобни продукти и услуги, а и цените им не се различават особено.
 
Това, което може да ги отличи обаче, са добрите взаимоотношения с клиентите, основани на доверие и надеждност. Ако Вие успеете да вдъхнете такова доверие на своите потребители и го поддържате непрекъснато, те ще изберат именно Вас, а не Вашите съперници на пазара.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: онлайн маркетингсоциални мрежибизнес репутация

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.