6 закона на маркетинга в социалните мрежи
7104
0
31 Март. 2017
Социални мрежи
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Социалните мрежи са сериозен рекламен инструмент, който не можете да неглижирате - клиентите Ви са там.
За да имат съдържанието и рекламите Ви ефект обаче, трябва да следвате няколко правила, които ще направят усилията Ви по-ефективни, а клиентите - по-ангажирани с това, което публикувате.
Ето за какво става дума:
1. Слушайте.
По-важно е да ''слушате'' клиентите си, отколкото да им ''говорите''. Само така ще научите какви теми и проблеми ги вълнуват и ще можете да им предложите съдържание, съобразено с това.
2. Фокусирайте се.
По-добър шанс за успех в социалните мрежи Ви гарантира фокусът в конкретна ниша, а не опитът да сте ''специалисти по всичко''.
3. Поддържайте качество.
Не се целете в количеството, а в качеството, независимо дали става дума за привлечените последователи, публикациите или рекламите Ви. По-добри резултати ще постигнете с 1000 заинтересовани и ангажирани потребители, отколкото с 10 000, които нямат никакъв интерес към съдържанието и рекламите Ви.
4. Бъдете търпеливи.
Не смятайте, че успехът в социалните мрежи става за една нощ. Трябва да работите дълго, усърдно и ангажирано, за да генерирате позитивни резултати. Затова се налага и да се въоръжите с търпение.
5. Предложете ценност.
Това, което публикувате, трябва да има някаква ценност за аудиторията Ви. Трябва да си струва тя да му обърне внимание, да го хареса, коментира, сподели. В противен случай няма да я ангажирате. Фокусирайте се по-малко върху рекламирането и повече върху предлагането на ценно съдържание.
6. Не игнорирайте.
Независимо какви коментари и съобщения получавате - позитивни или негативни - не игнорирайте нито едно от тях. В противен случай ще пропуснете възможността да изградите отношения с клиентите си. А именно чрез добри отношения можете да направите последователите си купувачи.
Още по темата: 4 фундаментални принципа на резултатните facebook реклами
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари