5 съвета за печелене на поръчки чрез социалните мрежи
3571
0
14 Септември. 2018
Социални мрежи
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Вашите клиенти са част от социалните мрежи, затова не можете да пропуснете да рекламирате там. Разбира се, Вашите конкуренти също няма да пропуснат да го направят. Как тогава да се отличите? Какво да направите, за да спечелите потребителите на своя страна и да ги стимулирате да купят от Вас?
Ето 5 съвета:
1. Разчитайте на консистентност.
Независимо кои и колко платформи ще използвате, трябва рекламите Ви да са консистентни. По този начин ще улесните клиентите да Ви запомнят и разпознават навсякъде, където Ви срещат. Освен това консистентността създава чувство за сигурност у потребителите. Tо е много важно за притъпяване на усещането за риск при покупката, с което я се стимулирате.
2. Споделяйте чуждо съдържание, свързано с употребата на продуктите Ви.
Да речем, че предлагате козметични продукти. Със сигурност има блогове и влогове, които споделят мнения за стоките Ви. Потърсете ги и ги споделете в социалните мрежи. Така клиентите Ви не само ще видят как се ползват продуктите Ви, но и ще получат обективно мнение за тях. Да видят, че някой, който не е обвързан с компанията Ви, хвали Вашите стоки, ще стимулира потребителите да ги закупят.
3. Концентрирайте се върху социалните мрежи, където най-често са активни Вашите целеви клиенти.
Не разхищавайте усилията си на места, където няма да достигнете до значителен брой свои целеви потребители. Направете проучване, разгледайте конкурентни страници и преценете къде е най-удачно да се съсредоточите и работете активно там. Разбира се, това не значи да не рекламирате другаде, но там е целесъобразно да влагате минимум усилия.
4. Говорете на езика на аудиторията си.
За да повярват, че им предлагате ценен продукт и разбирате нуждите и желанията им, клиентите трябва да разбират какво им казвате. А това се постига по един начин - като говорите на техния език и то по начин, който да Ви представя като експерт в конкретната област.
5. Поставяйте линкове към продуктите, които продавате.
Не е достатъчно да споделите колко полезни са стоките Ви - винаги осигурявайте възможност да бъдат поръчани. Каквото и да споделите за тях - дори да е просто информация за нова опаковка, добавяйте линк, от който да се поръчат. Колкото по-лесно и бързо е да се направи една поръчка, толкова по-вероятно е клиентът да се реши на нея.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи
от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...
6 стъпки за ефективен маркетинг в социалните мрежи
от Biznesidei.bg
08 Януари 2019
Социалните мрежи са важни за Вашия бизнес и не можете да ги игнорирате....
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари