Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 тенденции в дигиталния маркетинг, на които да обърнете внимание веднага

от
5813 0 28 Януари. 2016
Социални мрежи

4 тенденции в дигиталния маркетинг, на които да обърнете внимание веднага
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Тенденциите в дигиталния маркетинг са особено интересни за следене, защото индустрията се развива с много бързи темпове. Освен това е важно да бъдете "на гребена на вълната", за да не Ви изпреварят конкурентите Ви.

С оглед на това, запознайте се с тези 4 нови трендове, които ще продължат да доминират 2016-та:
 
1. Реклами в духа на корпоративния сайт.
 
Има множество варианти за генериране на продажби чрез рекламиране. Едно от най-новите течения в дигиталния маркетинг са рекламите, които са изготвени така, че да изглеждат като част от стандартното съдържание на фирмения уебсайт.
 
За разлика от банерите, които са с произволен дизайн, тези реклами позволяват клиентите по-лесно да направят връзката между рекламираните продукти и услуги и фирмата, която ги предлага. Също така добре се отразяват за увеличаване на времето, което потребителтие прекарват в разглеждане на сайта.
 
2. Мениджъри в сферата на дигиталния маркетинг.
 
Едва преди две години големите компании започнаха да създават позиции за служители, работещи в областта на маркетинга в социалните мрежи. С развитието на последните, уменията да се рекламира в тях се изместиха от положително качество към пълна необходимост. 
 
Една от новите тенденции е изкачването на тези служители на ново ниво. Дигиталният маркетинг вече се възлагана мениджъри, които могат да разчитат на съдействитвието на собствен екип.

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


 
3. Вътрешни служители на свободна практика.
 
Традиционно големите брандове избират между това дали да възложат дигиталния маркетинг на екип собствени служители и да назначат външна фирма, която да се заеме с тази задача. В последно време обаче фирмите предпочитат да използват хiбриден модел, в който се наемат хора с опит в дигиталния маркетинг и им се възлага почасова или работа на свободна практика.
 
Общото схващане е, че служителите на свободна практика работят от вкъщи или собствен офис за множество клиенти. Новото е, че фирмите започват да наемат служители на свободна практика, които да обслужват единствено техните конкретни нужди.
 
4. Новият тип реклами за абонамент.
 
Фейсбук вече позволява на потребителите да се абонират за бюлетини, списания, брошури и т.н. директно. По този начин те не трябва да напускат социалната мрежа, за да се запишат за получаване на допълнителна информация от фирмите, чиито продукти и услуги ги интересуват. 
 
А колкото по-кратък е пътят на клиента към един абонамент или покупка, толкова по-лесно е за малкия бизнес да достигне до негой. А и толкова по-евтино.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: дигитален маркетингмаркетинг в социалните мрежитрендове

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

6 стъпки за ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
08 Януари 2019
Социалните мрежи са важни за Вашия бизнес и не можете да ги игнорирате....

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.