4 съвета за използване на Instagram за попълване на имейл листата Ви
5970
0
21 Юни. 2017
Социални мрежи
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Instagram е инструмент, който по-често се ползва за рекламиране на продукти, отколкото за набиране на имейли.
Възможно е обаче да го използвате и по този начин, особено ако повечето Ви клиенти се намират именно там. Как да го направите обаче? Вижте следните няколко съвета:
1. Споменавайте често.
Канете потребителите да Ви оставят имейла си (с цел да им предоставите интересно и полезно съдържание, разбира се). Но го правете нерегулярно. Колкото по-редовни стават рекламите Ви за това, толкова по-досадни ще са те за потребителите. Възможно е дори да загубите някои от тях. Важно е да споделяте какво предлагате срещу имейлите и да каните хората да Ви предоставят своите, но не прекалявайте.
2. Отведете ги на страница вън от приложението само ако тя си струва да се види.
Подгответе специални рекламни страници за потребителите си в Instagram. Не ги пращайте просто на сайта си. Пратете ги на мястото, където трябва да бъдат. Каквато реклама им пуснете, такава рекламна страница трябва да видят. Така лесно ще се убедят, че са на правилното място.
3. Дайте им действителна причина да напуснат приложението.
Каквото и да им предлагате, то трябва да ги интересува и да си струва да Ви дадат имейла си, за да го получат. Независимо дали ще им изпращате бюлетин с новини или ще им предложите безплатна електронна книга - темата трябва да е важна и предимствата за потребителите да личат.
4. Използвайте платени реклами.
Ако искате добри резултати в по-кратки срокове, няма как да избегнете платените реклами. Те обаче са страхотен източник на информация и ще Ви покажат до каква степен хората се интересуват от това, което предлагате, и доколко са заинтересовани само защото са видели рекламата. Добра идея е да подготвите специална страница с благодарности, на която да се препращат потребителите, които Ви предоставят имейла си. Така ще следите от всички кликнали на рекламата Ви колко действително са направили това, което искате от тях.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари