Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да се справяме с трудните характери

от
5682 0 11 Март. 2013
Мотивация

Как да се справяме с трудните характери
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Винаги е много трудно да се справи със трудните хора. Тези трудности се увеличават все повече поради промените в начина ни на живот и работа. Като се премахнаха стените и започнаха хората да работят в общо помещения, разделени с "картони" проблемите помежду им започнаха да се изострят. Преди няколко човека работеха в една стая и конфликтите оставаха между тези няколко хора. Но сега повече хора работят в същи помещения, което е препоставка за създаване на повече конфликти.

По-долу са изредени няколко типа трудни за работа хора:
 
  • Оплакващия се - този човек през целия ден се оплаква от нещата които се случват. Причините затова предимно са неудовлетвореността от работата и нерешителността му.
  • Сърдития - Когато някой се доближи до него се скрива в своята черупка и отговаря на въпросите с да или не. 
  • Пасивно агресивния - Никога директно не влиза в конфликт с колегите си и шефовете си. Намира начини да ги наранява с думи и намеци. Шегувайки се може да атакува хората, които не са му приятни.
  • Снайперисти - тези хора все едно говорят общи неща, но си набелязват някой и го критикуват. 
  • Мързеливия - няма по-добър от него във оправданията за да не съ свърши работата. Може да бъде много успешен, ако използва своята креативност във вършене на работа, вместо в измисляне на оправдания.
  • Мърдия - Той иска да изглежда много умен и много знаещ. Ставва скучен на хората за много кратко време. 
  • Ентусиаст - винаги много се вълнува за новата работа, която бързо му омръзва и се опитва да я даде на някой колега. 
  • Негативен - той винаги гледа негативно на нещата и зарязава колегите си със своето негативно настроение.
  • Бъбривко - той винаги говори на висок глас, сържи се грубо.
  • Подмазвач - Винаги се съгласява с това което казвате, и ги успокоява. Изглежда весел, но не е от най-продуктивните. 
  • миксер - най-опасния характер за една фирма. Разпространява клюки и разваля отношенията между колегите си.
 

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук


Няколко съвети как да се справяте с трудните характери:
 
  • Приемайте различията. Не може да наричате труден всеки служител със силно изразена индивидуалност. Този човек може да се окаже по-креатирен от другите. 
  • Не се занимавайте с личностите - не се опитвайте да промените личността на хората, които считате за проблемни. Говорете само за проблемите в работата. Хвалете ги пред всички, а посочвайте грешките, когато сте насаме.
  • Следете тяхната работа, ако работят по-добре от средното ниво на работа, понасяйте техните странности. 
  • Не действайте емоционално. Недейте да позволявате на чувствата да Ви контролират отношенията със проблемите служители. Използвайте думата труден характер само за хора, които създават проблеми, а не за странни и различни хора.
  • Слушайте. Вместо да спорите с трудните хора, слушайте и се опитвайте да разберете от какво възникват проблемите. Питайте ги за тяхното мнение и им позволете да намерят разрешение на проблемите.
  • Бъдете пример - Бъдете добър лидер и смекчавайте отношенията между проблемите личности. 

Tags: мотивациячовешки ресурсибизнес идеи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Тест: Добър пример ли сте за служителите си по отношение на мотивацията?

от Biznesidei.bg
21 Юли 2017
Няма как един ръководител да вдъхнови служителите си да бъдат мотивирани, ако...

Добри практики: Как „Apex” повишава мотивацията на служителите си?

от Biznesidei.bg
23 Май 2017
Групата „Apex” (от Колумбия, Мериленд) е компания от сферата на ИТ, основана през 1986...

Как да бъдете добър пример за служителите си по отношение на мотивацията

от Biznesidei.bg
11 Май 2017
Мотивацията на служителите трябва да е внимателна и постоянна дейност. Вие като...

Без мотивация забравете за растежа на бизнеса си

от Biznesidei.bg
11 Януари 2017
Можете да стартирате всяко ново начинание, всяка нова година, нов месец, нов ден с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.